BLOG

Baza wiedzy o branży Retail

Wpisy
blogowe

LSI Software działa w branży retail od ponad 25 lat. Dzięki zdobytemu doświadczeniu, poznaniu branży i współpracy z klientami powstał program odpowiadający na potrzeby sieci sprzedaży detalicznej, a firma stała się ekspertem w tej dziedzinie. Poniżej prezentujemy bazę wiedzy, która może pomóc odnaleźć się w tej branży. 

PIM a PDM – różnice i korzyści biznesowe

Informacja to najcenniejsza rzecz świata. Świadome zarządzanie informacjami i produktem to klucz do sukcesu w nowoczesnym przedsiębiorstwie. Wykorzystanie odpowiednich narzędzi pozwoli zbudować przewagę konkurencyjną i zwiększyć przychody firmy. Sprawdź już teraz jakie korzyści uzyskasz dzięki wdrożeniu POSitive Retail.

Czytaj dalej »

Rynek mody w Rumunii

Rynek mody to druga największa branża świata pod względem sprzedaży. Czy kanały online i offline są tak samo popularne w Rumunii? Które z nich generują największe obroty i jakie otwierają szanse dla firm? Dowiedz sie więcej jakie mechanizmy możesz spotkać na Rumuńskim rynku mody oraz wykorzystaj szanse na ekspansje swojego przedsiębiorstwa.

Czytaj dalej »

Jak wybrać i wdrożyć system wspierający ERP w swojej firmie

Rozbudowa i rozwijanie technologii informatycznych dało człowiekowi szanse na stworzenie systemów wspierających funkcjonowanie przedsiębiorstw. Każda firma, która określa się mianem nowoczesnej, aby utrzymać pozycję silnej i stabilnej powinna wdrożyć w swoje działania takie rozwiązania. Wdrożenie i wykorzystywanie systemów wspierających daje wiele więcej korzyści niż się zdaje. Przedstawiamy Bastion ERP.

Czytaj dalej »

Wyzwania i szanse skutecznego ERP w logistyce 4.0

Skuteczne systemy ERP to podstawa funkcjonowania nowoczesnej firmy. Zastosowanie podejścia Logistyki 4.0, może spowodować przewagę w biznesie. Podejście to pozwala na szeroką wymianę danych między procesami, a także wykorzystywanie danych jeszcze efektywniej. Mocny wzrost rynku otwiera przed nami nowe drzwi, przez które wystarczy przejść.

Czytaj dalej »

Dyrektywa Omnibus – nowe wymogi zarządzania promocjami!

Dyrektywa Omnibus powstała wskutek unijnej inicjatywy Nowego Ładu Konsumenckiego z 2019 roku i wejdzie w życie 28 maja 2022 r. Do tego czasu, kraje członkowskie UE muszą się dostosować, w tym Polska. Celem dyrektywy Omnibus jest próba zapewnienia większej ochrony konsumentom, poprzez zmuszenie przedsiębiorców do prowadzenia przejrzystej i sprawiedliwej polityki cenowej w ramach rynku Unii Europejskiej.

Czytaj dalej »