BLOG
Baza wiedzy o branży Retail
Wpisy
blogowe
LSI Software działa w branży retail od ponad 25 lat. Dzięki zdobytemu doświadczeniu, poznaniu branży i współpracy z klientami powstał program odpowiadający na potrzeby sieci sprzedaży detalicznej, a firma stała się ekspertem w tej dziedzinie. Poniżej prezentujemy bazę wiedzy, która może pomóc odnaleźć się w tej branży.

Systemy e-commerce – Jakie problemy możesz przy nich napotkać?
Klienci coraz chętniej zaglądają do Internetu przed każdymi zakupami fizycznymi. Dziś prowadzenie e-sklepu jest jeszcze łatwiejsze niż kiedykolwiek. Wymaga jednak dobrania odpowiednich narzędzi. Jakie niespodzianki mogą czekać się przy wyborze systemów e-commerce? Jakie trendy panują na tym rynku? Dowiedz się więcej z tego artykułu!

Etykieta produktowa zgodna z Omnibus? Obowiązek informowania o cenach!
Na początku 2023 roku dyrektywa omnibus została wprowadzona do życia polskiej gospodarki. Zmieniła ona wiele w kwestii informowania Klientów o produktach i ich cenach. Największy nacisk położyła na informowanie o promocjach i rabatach. Czy ty prawidłowo przygotowałeś etykiety produktowe po nowelizacji przepisów? Sprawdź!

KseF – nowe informacje dotyczące faktury ustandaryzowanych!
KSeF – nowe informacje dotyczące systemu Ministerstwa Finansów. Nowość w polskiej księgowości i funkcjonowaniu firm, czy niepotrzebna zmiana? Rewolucja w klasycznych dokumentach to tylko kwestia czasu. Przeniesienie realiów księgowych do wersji cyfrowej to przyszłość zarządzania przedsiębiorstwem. Sprawdź jakie zmiany nas czekają, na co trzeba się przygotować. Nowe terminy wchodzące w życie już niedługo!

Kioski samoobsługowe – kierunek rozwoju w roku 2023
Rozwiązania samoobsługowe rewolucjonizują dzisiejszy handel. Coraz częściej możemy spotkać je w każdej z branż. W gastronomii, w logistyce a nawet w służbie zdrowia. Czym wyróżniają się kioski samoobsługowe? W jakim kierunku się rozwijają? Na te pytania znajdziesz odpowiedź w tym wpisie.

Programy lojalnościowe i ich popularność bez tajemnic
Nowoczesne podejścia do Klientów wymaga na firmach stosowania zabiegów personalizacji i marketingu doświadczeń. Jednym z elementów nowoczesnego podejścia są też programy lojalnościowe. Czy wzbudzają one w konsumentach lojalność? Jak wygląda ich popularność, i czy powinieneś je wykorzystać u siebie?

Customer Experience – dlaczego doświadczenie klienta jest tak ważne?
Customer Experience to dla wielu firm wciąż nieznane pojęcie, stanowi to podstawowy błąd w prowadzeniu nowoczesnej działalności. Dowiedz się dlaczego doświadczenie klienta jest tak istotne dla sukcesu Twojej firmy. Zagłęb się w badanie przedstawione we wpisie a następnie spersonalizuj doświadczenia Twoich klientów!