BLOG
Baza wiedzy o branży Retail
Wpisy
blogowe
LSI Software działa w branży retail od ponad 25 lat. Dzięki zdobytemu doświadczeniu, poznaniu branży i współpracy z klientami powstał program odpowiadający na potrzeby sieci sprzedaży detalicznej, a firma stała się ekspertem w tej dziedzinie. Poniżej prezentujemy bazę wiedzy, która może pomóc odnaleźć się w tej branży.

Jak obecna sytuacja na rynku wpłynęła na systemy lojalnościowe?
Trwająca wciąż pandemia koronawirusa poza kryzysem gospodarki wymusiła wprowadzenie szeregu rozwiązań, które pomogły przetrwać wielu firmom. Dzięki nowym działaniom udaje się nie tylko zachować stabilność finansową, ale także podtrzymać kluczową w tym okresie – relację z klientem. Jak dziś optymalizować swoje systemy lojalnościowe i łączyć sprzedaż wirtualną ze sprzedażą stacjonarną?

Zwroty – jak skutecznie przyśpieszyć proces?
Logistyka stanu magazynowego to ogromne wyzwanie dla każdego przedsiębiorstwa zajmującego się dystrybucją bezpośrednią. Wszystkie działania marketingowe, produkcyjne czy sprzedażowe mogą być nieefektywne bez sprawnej i szybkiej obsługi stanów magazynowych. Jednym z procesów, które są obsługiwane przez pracowników logistycznych są zwroty. Jak przyspieszyć ich obsługę i zapewnić płynność ewidencyjną?

Komunikacja w sieci detalicznej – jak dotrzeć z informacją do pracowników?
Komunikacja wewnętrzna w czasie pandemii koronawirusa to nowe wyzwanie, z jakim muszą się mierzyć przedsiębiorstwa. Dodatkowy stres, pojawiające się nowe obostrzenia i niestabilność zatrudnienia – wymagają lepszej i skuteczniejszej komunikacji, aby utrzymać zaangażowanie personelu. Jak skutecznie docierać z informacją i motywować pracowników dbając cały czas o dobry PR wewnętrzny?

Ekspansja szansą polskich firm
Pomimo globalnego zamieszania związanego z pandemią, Polsce udało się kolejny rok z rzędu utrzymać dodatni bilans w handlu międzynarodowym. Coraz więcej firm z naszego rodzimego rynku decyduje się na internacjonalizację przedsiębiorstw i pojawienie się na zagranicznych rynkach. To nie tylko kwestia rozwoju ale także szansa na utrzymanie się na rynku.

E-commerce i omnichannel motorem napędowym branży Retail
Sprzedaż e-commerce oparta na strategii wielokanałowej jest odpowiedzią na znaczący wzrost oczekiwań i zmian zachowań konsumenckich.

E-commerce – krótka historia i przyszłość w Polsce
Dziś zakupy za pomocą urządzeń cyfrowych to nie tylko codzienność ale jedna z najważniejszych gałęzi światowej gospodarki. Co drugi Polak kupuje w internecie. Jakie są początki handlu wirtualnego? Jaka czeka przyszłość e-commerce w Polsce? Czy sklepy elektroniczne będą coraz bardziej popularne?