Centralna baza danych

Połączenie całej sieci sprzedaży w jednym systemie daje mnóstwo możliwości kadrze zarządzającej. Integracja danych ze wszystkich sklepów sieci to dostęp do najróżniejszych raportów. Ponadto bieżąca aktualizacja umożliwia podejmowanie właściwych decyzji dotyczących sieci sprzedaży.

W jednym miejscu znajdziesz zestaw informacji:  

  • Zestawienia planów sprzedażowych wraz z realizacją planów wybranych pracowników,  
  • Centrum Informacyjne (wyniki sprzedażowe: wartości, ilości, średnie dot.  sieci/sklepów), sprzedaż wg produktów, pracowników, kontrahentów, raporty okresowe, dynamika sprzedaży)  
  • Analizy stanu, zapasów, rotacji  
  • Skuteczność promocji (sposoby realizacji, czas obowiązywania, sprzedaż ilościowa, wartościowa) 
  • Raport ilości klientów w wybranej placówce 
  • Raport sprzedaży wg placówki/operatora, cech, typów, typów płatności, marż, reklamacji  
  • Raport z zestawieniem faktur do paragonów w porównaniu ze zbiorczą sprzedażą paragonową za wybrany okres 
  • Raport o wykorzystaniu rabatów pracowniczych 
  • Raport liczników za określony czas 
  • Raport sprzedaży z podziałem na lokale dla sieci handlowych 
  • Raport rozliczający sprzedaż kierowników regionalnych