Centralna baza danych
Połączenie całej sieci sprzedaży w jednym systemie daje mnóstwo możliwości kadrze zarządzającej. Integracja danych ze wszystkich sklepów sieci to dostęp do najróżniejszych raportów. Ponadto bieżąca aktualizacja umożliwia podejmowanie właściwych decyzji dotyczących sieci sprzedaży.
W jednym miejscu znajdziesz zestaw informacji:
- Zestawienia planów sprzedażowych wraz z realizacją planów wybranych pracowników,
- Centrum Informacyjne (wyniki sprzedażowe: wartości, ilości, średnie dot. sieci/sklepów), sprzedaż wg produktów, pracowników, kontrahentów, raporty okresowe, dynamika sprzedaży)
- Analizy stanu, zapasów, rotacji
- Skuteczność promocji (sposoby realizacji, czas obowiązywania, sprzedaż ilościowa, wartościowa)
- Raport ilości klientów w wybranej placówce
- Raport sprzedaży wg placówki/operatora, cech, typów, typów płatności, marż, reklamacji
- Raport z zestawieniem faktur do paragonów w porównaniu ze zbiorczą sprzedażą paragonową za wybrany okres
- Raport o wykorzystaniu rabatów pracowniczych
- Raport liczników za określony czas
- Raport sprzedaży z podziałem na lokale dla sieci handlowych
- Raport rozliczający sprzedaż kierowników regionalnych