Centralne zarządzanie cenami

Centralnie zarządzana polityka cenowa we wszystkich sklepach, punktach franczyzowych i wielu kanałach sprzedaży ułatwia optymalizację poprawności prowadzonych cenników. Pełne dane analityczne dotyczące działalności poszczególnych sklepów oraz nadzór nad realizacją założonych planów sprzedaży pozwo szybko podjąć odpowiednie działania.  

Korekta
cen

Zmiana cen konkretnego produktu lub grup towarowych na poziomie centrali we wszystkich lub tylko wybranych lokalizacjach.  Po korekcie ceny produktu w systemie zostaje ona automatycznie zmieniona we wskazanych sklepach bez konieczności ręcznej konfiguracji na poziomie placówki. 

Nadanie odpowiednich uprawnień użytkownikom w sklepach. Jest to jedna z opcji zapobiegania nadużyciom popełnianych przez pracowników sieci handlowej. Pracownik w sklepie stacjonarnym nie może sam, w systemie zmienić ceny lub nadać rabatu, jeśli nie ma do tego uprawnień nadanych przez centralę.

Kontrola
rabatów

Sezonowe
wyprzedaże

Na podstawie prowadzonych analiz  możesz zróżnicować obniżone ceny produktów w zależności od miejscowości, punktu czy kanału sprzedaży.