Centralny monitoring i kontrola
Rozwiązania antyfraudowe skierowane są do wykrywania kradzieży i nadużyć w poszczególnych sklepach na poziomie centrali. Zapobieganie takim sytuacjom wymaga odpowiedniego systemu uwierzytelniania użytkowników, uprawnień, raportowania i analizy oraz monitorowania.
Logowanie
przed sprzedażą
Każda operacja wykonywana przez pracowników w systemie jest rejestrowana i wszystkie czynności wykonywane w systemie są przypisane do zalogowanego pracownika. Dodatkowo centralny monitoring z aplikacją Szeryf 24 pozwala uniknąć dodatkowych nadużyć takich jak logowanie pracownika w systemie nie swoimi danymi.
Aplikacja Szeryf24 to nie tylko powiązanie nagrań z kamer z konkretną transakcją, ale też możliwość ustawienia alertów informujących o krytycznych sytuacjach. Odpowiednie skonfigurowanie alertów pomoże zweryfikować konkretną sytuację i da Ci pełną kontrolę nad wszystkimi wrażliwymi operacjami w systemie.
Alerty do potencjalnie niebezpiecznych sytuacji
Nadawanie uprawnień pracownikom
Zarządzanie uprawnieniami pracowników z poziomu centrali. Możesz na przykład zastrzec, że tylko kierownicy sklepów będą w stanie zaakceptować storno lub będzie ono możliwe tylko po podaniu powodu. Dzięki zablokowaniu możliwości edycji dokumentu dla osób nieuprawnionych, żaden z szeregowych pracowników nie będzie w stanie w nie ingerować.
Każde wyjście towaru z jednego sklepu posiada swój dokument połączony z dokumentem odbioru tego towaru w innym punkcie. POSitive Retail to pełna widoczność przesunięć magazynowych i powiązanych dokumentów zabezpiecza Cię przed ich fałszowaniem przez pracowników.
Kontrola przesunięć magazynowych
Monitorowanie wrażliwych transakcji
W ramach działania systemu mogą być kontrolowane dowolne, określone przez użytkownika zdarzenia wykonane w punktach sprzedaży:
- operacje związane z wystawieniem paragonu lub faktury
- operacje powiązane z usuwaniem pozycji w zamówieniu, jego korygowaniem lub ingerencją w dokumenty sprzedaży
- akcje związane z nadawaniem rabatów lub zmianą ustalonych cen
- sprzedażą na karty Klienta lub operacjami sprzedaży VIP
- operacje związane z logowaniem i wylogowaniem pracowników
Nieprawidłowości dotyczące wybranych opercaji, np. usuwanie pozycji w zamówieniu czy korekta, mogą być zweryfikowane z aplikacją Szeryf24. Dzięki niej w systemie POSitive Retail jesteś w stanie w prosty sposób powiązać zapis z kamer umieszczonych przy stanowiskach sprzedażowych z operacjami wykonywanymi w systemie.