• Dlaczego POSitive Retail?
    • Rozwiązania antyfraudowe
    • Omnichannel
    • Centralne zarządzanie cenami
    • Systemy lojalnościowe
    • Obrót towarowy
    • Pełne bezpieczeństwo danych
  • Poznaj POSitive Retail
  • Moduły
    • Shop
      • POS
      • Manager
      • Szeryf24
    • Management Center
      • Dystrybucja
      • Centrala
    • Bastion ERP
      • CRM
      • B2B
      • Finanse
      • Personel
  • Aktualności
  • Nasi Klienci
  • Kontakt

Centrala

Centrum zarządzania

Moduł Centrala ułatwia menedżerom dowolnego szczebla zarządzanie sprzedażą na bazie wszechstronnych i aktualnych raportów. System upraszcza planowanie i kontrolowanie sprzedaży, zarządzanie cenami i akcjami lojalnościowymi, optymalizuje procesy zatowarowania. W module otrzymujesz wszystkie niezbędne dane w postaci przejrzystych wykresów i tabel.

Dowiedz się więcej

Zarządzanie sprzedażą – bezpośredni nadzór nad wszystkimi sklepami

Chcesz wiedzieć, jak na obecną chwilę wygląda zarządzeniem sklepem X? Wiesz, że składają bardzo mało zamówień i obawiasz się jak wygląda sprzedaż? Może warto rozważyć zamknięcie tego sklepu? Dostęp do zawsze aktualnych danych da Ci odpowiedzi na te pytania.

Raporty dotyczące działalności poszczególnych sklepów oraz nadzór nad realizacją założonych planów sprzedaży pozwalają szybko podjąć odpowiednie działania. Masz sklep w sieci, który od jakiegoś czasu przynosi same straty, a teraz dodatkowo nie składa już żadnych zamówień? Przeanalizuj jego sprzedaż i dowiedz się, dlaczego tak jest. Nie utrzymuj lokalu, który naraża Cię na straty. Natomiast, jeśli zauważysz sklep, który zdecydowanie wyróżnia się na tle innych, jego sprzedaż jest bardzo wysoka, a dodatkowo z miesiąca na miesiąc rośnie – pokaż jego personelowi, że to widzisz. Zaproponuj specjalny rabat dla wszystkich pracowników i kierownika sklepu, którzy przyczyniają się do jego sukcesów. Wyższe zyski sklepu to również wyższe zyski dla Ciebie.

 

Wszystkie informacje o działalności sklepu internetowego

Sprzedaż internetowa przynosi duże zyski, ale uważasz, że powinny być wyższe? Jak je zwiększyć? Może oferta jest zbyt bogata i nikt nie dociera do wszystkich wartościowych produktów? Rozważ zostawienie najlepszych produktów w całej sieci, a wycofaj te, których nie sprzedałeś nigdy. Po dwóch tygodniach sprawdź, jak wpłynęło to na wyniki z tej sprzedaży. Dzięki zawsze dostępnym danym jesteś w stanie szybko reagować i minimalizować straty finansowe, które może ponieść Twoja firma. Popraw zarządzanie sprzedażą, dzięki POSitive Reital i wyprzedzić konkurencję.
 

Właściwe rozliczanie transakcji ze sklepu internetowego

Proponujesz klientom zamówienie produktu w sklepie internetowym i odebranie go w wybranym sklepie? Masz problem z odpowiednim rozliczeniem takiej transakcji? Z pomocą przychodzi stworzona przez nas platforma CEZI.

Centralna Ewidencja Zakupów Internetowych sprawi, że podsumowanie tego typu sprzedaży nie będzie sprawiało trudności. Wyniki sprzedaży produktów nabywanych w sklepie internetowym, ale odbieranych w sklepie stacjonarnym często trafiają do raportów i analiz właśnie ze sklepów stacjonarnych, które wydały towar klientowi. To błąd, ponieważ powinno to zostać wykazane w dochodach ze sprzedaży internetowej. Poza nieprawidłowościami w analityce, taka sytuacja może prowadzić do ponoszenia kosztów, których można uniknąć – prowizji dla centrum handlowego, w którym jest sklep stacjonarny oraz prowizji dla sprzedawcy z tego sklepu. Stworzona przez nas ewidencja zakupów internetowych sprawia, że przychód ze sprzedaży internetowej zawsze trafi do raportów i analiz dotyczących sprzedaży internetowej bez względu na sposób dostawy produktów.

 

Zarządzanie sklepem, a dostosowywanie cen do możliwości każdego sklepu

Buty powyżej 200 złotych nigdy nie zostały sprzedane w sklepie Z? Czy obniżyć cenę tych produktów czy całkowicie wycofać je ze sprzedaży? W swoim systemie możesz nadać cenę jednego produktu tylko dla całej sieci? To duży błąd, który uniemożliwia reagowanie na potrzeby różnych klientów w różnych lokalizacjach. Zazwyczaj klient w centrum handlowym jest w stanie wydać więcej, tam ceny mogą być więc wyższe. W małym sklepie na obrzeżach miasta najdroższy sprzedany produkt kosztował 100 złotych? Warto dopasować ceny do miejsca, w którym znajduje się sklep. Odpowiednie zarządzanie sklepem pozwala zmniejszyć ryzyko nieudanych inwestycji i zwiększa szanse na sukces Twojego sklepu.

System POSitive Retail daje Ci możliwość tworzenia nieograniczonej liczby cenników. Możesz je dostosować do lokalizacji, regionu, okresu czy sezonu. Twórz cenniki promocyjne i zmieniaj ceny we wszystkich lokalizacjach lub tylko wybranych. Dopasuj swoje produkty i ich ceny do klientów, którzy odwiedzają ten sklep. Produkt lepiej dobrany zwiększy zyski sklepu, a tym samym zyski całej sieci sprzedaży.

 

Kontrola wszystkich pracowników sieci

Chcesz, żeby pracownicy sklepów nie mieli możliwości usuwania zamówień? A może wolisz, żeby nie mieli dostępu do zamówień innych operatorów systemu? Intuicyjny panel do obsługi modułu pozwoli nadać odpowiednie uprawnienia każdemu użytkownikowi systemu. Masz wpływ na wszystko to, co mogą zrobić pracownicy sklepu.

Każdy pracownik sklepu ma swój login i hasło dostępu do systemu. Dzięki temu rejestruje się jego czas pracy. Dostępne są również informacje o efektywności każdego pracownika. Ile produktów sprzedał, ile kart lojalnościowych wydał, ile przeprowadził transakcji. Menedżerowie poszczególnych sklepów są w stanie to kontrolować, dzięki dostępowi do tych raportów w module Manager. Dostęp do informacji o jakości pracy poszczególnych pracowników jest również istotny dla właściciela lub kadry zarządzającej całej sieci handlowej. Mogą oni wpłynąć na zwolnienie złych pracowników, a także na premiowanie pracowników najbardziej efektywnych. Chcesz zaproponować najlepszym pracownikom dodatkowe rabaty? A może masz inny pomysł na ich wyróżnienie? Będziesz w stanie wyróżnić pracowników najbardziej efektywnych, dzięki wszystkim informacjom na temat ich pracy. Wpłynie to bardzo pozytywnie na ich motywację do pracy.

 

Optymalizacja systemu lojalnościowego

Dane z każdej transakcji zarejestrowanych klientów zapisują się w panelu do tego przeznaczonym. Kierownik jest w stanie w każdej chwili podejrzeć co klient kupił, kiedy i w jakim rozmiarze. Poza korzyściami dla personelu z poziomu POSa, jest to przydatne również dla wszystkich kierowników. Daje to nieograniczone możliwości tworzenia specjalnych warunków sprzedaży. Klient chętnie kupuje buty na wyprzedaży, a poza nią nie kupił żadnej pary? Może warto ustalić dla niego specjalną zniżkę na obuwie. Kiedy pojawia się w sklepie nowa kolekcja zawsze kupuje koszulkę? Wyślij do klienta spersonalizowaną ofertę z informacją o nowych produktach i specjalnym rabatem tylko dla niego. Spraw, aby każdy konsument poczuł się wyjątkowo.

Odpowiednio zbudowany system lojalnościowy jest najlepszym narzędziem do budowania więzi z klientami. Nie ma jednak jednego uniwersalnego modelu, który byłby odpowiedni dla wszystkich Twoich konsumentów. Jeśli chcesz, żeby klient poczuł się prawdziwie związany z Twoim sklepem zaproponuj mu warunki, które są do niego w pełni dostosowane. Ustaliłeś warunki, ale widzisz, że klient z nich nie korzysta? Warto rozważyć ich korektę. Historia jego dotychczasowych transakcji może Ci to znacznie ułatwić.

 

Aktualne raporty globalne

Połączenie całej sieci sprzedaży w jednym systemie daje mnóstwo możliwości kadrze zarządzającej. Integracja danych ze wszystkich sklepów umożliwia dostęp do najróżniejszych raportów. Ponadto bieżąca aktualizacja danych umożliwia podejmowanie właściwych decyzji dotyczących sieci sprzedaży. Gdyby dostęp do raportów był dopiero po zamknięciu miesiąca, niemożliwa byłaby reakcja w chwili zaistnienia problemu lub nowych szans sprzedażowych. Aktualizowanie danych w czasie rzeczywistym umożliwia działanie na bieżąco – innymi słowy maksymalizację zysków.

Skontaktuj się z nami

Klauzula informacyjna – art. 13 RODO

Moduły Systemu

All
Shop
Management Center
Bastion ERP
POS

POS

Shop manager

Shop manager

Szeryf 24

Szeryf 24

Dystrybucja

Dystrybucja

Centrala

Centrala

Personel

Personel

Finanse

Finanse

CRM

CRM

ERP B2B

ERP B2B

O LSI Software

Tworzy nowoczesne rozwiązania informatyczne, które wspierają działalność firm oraz pozwalają na zarządzanie nimi w sposób efektywny i kompleksowy. Dostarcza programy komputerowe, specjalistyczne urządzenia, instalacje i szkolenia oraz obsługę serwisową. LSI Software S.A. jest wiodącym na rynku polskim producentem oprogramowania dla sektorów detalicznego (retail) i gastronomiczno-hotelarskiego (hospitality).

Twitter
YouTube

LSI Software S.A.

ul. Przybyszewskiego 176/178

93-120 Łódź

infolinia: 800 811 574

tel:. 42 680 80 00

info@lsisoftware.pl

Polityka prywatności

Home

Copyright © 2018 LSI Software S.A. Refreshed, Redesigned & Conversion by Testimo

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityka Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Oprogramowanie Bastion ERP

Witaj, Jesteś zainteresowany systemem Bastion ERP? Postaramy się pomóc.

Zostaw nam dane kontaktowe nasi konsultanci skontaktują się z Tobą niezwłocznie, by zaproponować najlepsze rozwiązania.

* pole wymagane

Twoje dane wykorzystamy tylko do kontaktu na temat naszego systemu, nigdzie nie zostaną one udostępnione ani odsprzedane.

Polityka prywatności

Klauzula informacyjna – art. 13 RODO