Nawet 85% dofinansowania na zakup POSitive Retail dla MŚP
Pierwszy nabór wniosków o dofinansowanie na wymianę systemu w ramach pomocy de minimis trwa do 30 kwietnia.
Innowacyjny system POSitive Retail od grupy LSI Software daje dużo możliwości optymalizacji sprzedaży detalicznej w sieciach własnych i franczyzowych. Do kluczowych zalet systemu należy zaliczyć:
- Centralne zarządzanie sprzedażą w placówkach, uprawnieniami użytkowników, parametrami salonów
- Wsparcie dla e–commerce obejmujące m.in. udostępnianie produktów, stanów magazynowych, realizacje i potwierdzanie zamówień
- Obsługa sprzedaży wielokanałowej (Omni-Channel)
- Zarządzanie cyklem życia produktu (historia i tempo sprzedaży)
- Zarządzanie indeksami (jeden indeks – wiele cech), typami towarowymi i jednostkami miar)
- Wsparcie marketingu i budowanie lojalności klientów m.in. przez obsługę bonów, rabatów, kart podarunkowych i centralną bazę klientów
- Możliwość wprowadzania wersji językowych systemu
- Obsługa produktów komplementarnych – Cross–Selling
Więcej do przeczytania

Decyzje zakupowe a szalejąca inflacja – trudne czasy dla Polaków
W dobie kryzysu wiele osób zastanawia się, jak oszczędzać i jakie decyzje zakupowe podjąć w czasie inflacji. Badania pokazują, że na wzrosty cen Polacy reagują natychmiastowo i bardzo radykalnie, deklarując obniżenie swoich wydatków. Jednakże, jak podkreślają eksperci, badania konsumenckie często mają charakter deklaratywny i mówią o naszych intencjach, a nie zachowaniach. Jakie decyzje podejmują Polacy w czasie kryzysu cenowego i jakie są ich efekty?

Systemy e-commerce – Jakie problemy możesz przy nich napotkać?
Klienci coraz chętniej zaglądają do Internetu przed każdymi zakupami fizycznymi. Dziś prowadzenie e-sklepu jest jeszcze łatwiejsze niż kiedykolwiek. Wymaga jednak dobrania odpowiednich narzędzi. Jakie niespodzianki mogą czekać się przy wyborze systemów e-commerce? Jakie trendy panują na tym rynku? Dowiedz się więcej z tego artykułu!

Etykieta produktowa zgodna z Omnibus? Obowiązek informowania o cenach!
Na początku 2023 roku dyrektywa omnibus została wprowadzona do życia polskiej gospodarki. Zmieniła ona wiele w kwestii informowania Klientów o produktach i ich cenach. Największy nacisk położyła na informowanie o promocjach i rabatach. Czy ty prawidłowo przygotowałeś etykiety produktowe po nowelizacji przepisów? Sprawdź!