Nawet 85% dofinansowania na zakup POSitive Retail dla MŚP

Dofinansowanie dla małych i średnich przedsiębiorstw ułatwia zakup oprogramowania POSitive Retail. Dofinansowanie obejmuje aż 85% kosztów kwalifikowanych projektu.

Pierwszy nabór wniosków o dofinansowanie na wymianę systemu w ramach pomocy de minimis trwa do 30 kwietnia. 

Innowacyjny system POSitive Retail od grupy LSI Software daje dużo możliwości optymalizacji sprzedaży detalicznej w sieciach własnych i franczyzowych. Do kluczowych zalet systemu należy zaliczyć: 

  • Centralne zarządzanie sprzedażą w placówkach, uprawnieniami użytkowników, parametrami salonów 
  • Wsparcie dla ecommerce obejmujące m.in. udostępnianie produktów, stanów magazynowych, realizacje i potwierdzanie zamówień    
  • Obsługa sprzedaży wielokanałowej (Omni-Channel) 
  • Zarządzanie cyklem życia produktu (historia i tempo sprzedaży)  
  • Zarządzanie indeksami (jeden indeks – wiele cech), typami towarowymi i jednostkami miar) 
  • Wsparcie marketingu i budowanie lojalności klientów m.in. przez obsługę bonów, rabatów, kart podarunkowych i central bazę klientów 
  • Możliwość wprowadzania wersji językowych systemu   
  • Obsługa produktów komplementarnych – CrossSelling 
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Więcej do przeczytania

Zwroty – jak skutecznie przyśpieszyć proces?

Logistyka stanu magazynowego to ogromne wyzwanie dla każdego przedsiębiorstwa zajmującego się dystrybucją bezpośrednią. Wszystkie działania marketingowe, produkcyjne czy sprzedażowe mogą być nieefektywne bez sprawnej i szybkiej obsługi stanów magazynowych. Jednym z procesów, które są obsługiwane przez pracowników logistycznych są zwroty. Jak przyspieszyć ich obsługę i zapewnić płynność ewidencyjną?

Czytaj więcej >

Komunikacja w sieci detalicznej – jak dotrzeć z informacją do pracowników?

Komunikacja wewnętrzna w czasie pandemii koronawirusa to nowe wyzwanie, z jakim muszą się mierzyć przedsiębiorstwa. Dodatkowy stres, pojawiające się nowe obostrzenia i niestabilność zatrudnienia – wymagają lepszej i skuteczniejszej komunikacji, aby utrzymać zaangażowanie personelu. Jak skutecznie docierać z informacją i motywować pracowników dbając cały czas o dobry PR wewnętrzny?

Czytaj więcej >

Ekspansja – szansą polskich firm

Pomimo globalnego zamieszania związanego z pandemią, Polsce udało się kolejny rok z rzędu utrzymać dodatni bilans w handlu międzynarodowym. Coraz więcej firm z naszego rodzimego rynku decyduje się na internacjonalizację przedsiębiorstw i pojawienie się na zagranicznych rynkach. To nie tylko kwestia rozwoju ale także szansa na utrzymanie się na rynku.

Czytaj więcej >