Nawet 85% dofinansowania na zakup POSitive Retail dla MŚP

Dofinansowanie dla małych i średnich przedsiębiorstw ułatwia zakup oprogramowania POSitive Retail. Dofinansowanie obejmuje aż 85% kosztów kwalifikowanych projektu.

Pierwszy nabór wniosków o dofinansowanie na wymianę systemu w ramach pomocy de minimis trwa do 30 kwietnia. 

Innowacyjny system POSitive Retail od grupy LSI Software daje dużo możliwości optymalizacji sprzedaży detalicznej w sieciach własnych i franczyzowych. Do kluczowych zalet systemu należy zaliczyć: 

  • Centralne zarządzanie sprzedażą w placówkach, uprawnieniami użytkowników, parametrami salonów 
  • Wsparcie dla ecommerce obejmujące m.in. udostępnianie produktów, stanów magazynowych, realizacje i potwierdzanie zamówień    
  • Obsługa sprzedaży wielokanałowej (Omni-Channel) 
  • Zarządzanie cyklem życia produktu (historia i tempo sprzedaży)  
  • Zarządzanie indeksami (jeden indeks – wiele cech), typami towarowymi i jednostkami miar) 
  • Wsparcie marketingu i budowanie lojalności klientów m.in. przez obsługę bonów, rabatów, kart podarunkowych i central bazę klientów 
  • Możliwość wprowadzania wersji językowych systemu   
  • Obsługa produktów komplementarnych – CrossSelling 
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Więcej do przeczytania

Trendy w aplikacjach lojalnościowych

Lojalność to w handlu detalicznym jedna z najważniejszych cech konsumenckich, jaką sprzedawcy starają się wykształcić u swoich klientów. Stała i oparta na wzajemnych korzyściach relacja jest nie tylko źródłem stabilnego zysku, ale przede wszystkim satysfakcji, która pomaga wygrywać z konkurencją. Jak za pomocą aplikacji zbudować rzeszę wiernych klientów? Jakie trendy dominują dziś w wirtualnych systemach lojalnościowych?

Czytaj więcej >
Portale B2B a B2C

Portale B2B a B2C – optymalizacja komunikacji z partnerami

Rynek handlu elektronicznego to najszybciej rozwijająca się obecnie branża gospodarcza. Trwająca wciąż pandemia spotęgowała dodatkowo tempo wzrostu, które wydaje się nie być dla rynku żadnym problemem. Aktualne badania pokazują, że aż 80% Polaków korzysta aktywnie z Internetu, a 66% z nich robi zakupy w Internecie. Tak szybki rozwój handlu detalicznego dał również impuls do rozwoju sektora biznesowego, który dzięki lepszej komunikacji wykorzystującej portale B2B do wymiany handlowej – jest w stanie nadążyć za rosnącym detalicznym obrotem towarów.

Czytaj więcej >
E-faktura stanie się codziennością

E-faktura od 2022 roku dobrowolna, od 2023 roku obligatoryjna!

Podatek VAT to główna składowa budżetu państwa. W ubiegłym roku dochody do narodowej kasy przekroczyły 420 mld zł, a sam wpływ z tytułu podatku od towarów i usług wyniósł ponad 180 mld. Dlatego też rząd coraz mocniej stara się uszczelnić cały system wprowadzając takie narzędzia, jak JPK, split payment czy tworząc białą listę płatników. Najnowszą propozycją resortu finansów jest system elektronicznych faktur, który zacznie funkcjonować już od października.

Czytaj więcej >