Nawet 85% dofinansowania na zakup POSitive Retail dla MŚP

Dofinansowanie dla małych i średnich przedsiębiorstw ułatwia zakup oprogramowania POSitive Retail. Dofinansowanie obejmuje aż 85% kosztów kwalifikowanych projektu.

Pierwszy nabór wniosków o dofinansowanie na wymianę systemu w ramach pomocy de minimis trwa do 30 kwietnia. 

Innowacyjny system POSitive Retail od grupy LSI Software daje dużo możliwości optymalizacji sprzedaży detalicznej w sieciach własnych i franczyzowych. Do kluczowych zalet systemu należy zaliczyć: 

  • Centralne zarządzanie sprzedażą w placówkach, uprawnieniami użytkowników, parametrami salonów 
  • Wsparcie dla ecommerce obejmujące m.in. udostępnianie produktów, stanów magazynowych, realizacje i potwierdzanie zamówień    
  • Obsługa sprzedaży wielokanałowej (Omni-Channel) 
  • Zarządzanie cyklem życia produktu (historia i tempo sprzedaży)  
  • Zarządzanie indeksami (jeden indeks – wiele cech), typami towarowymi i jednostkami miar) 
  • Wsparcie marketingu i budowanie lojalności klientów m.in. przez obsługę bonów, rabatów, kart podarunkowych i central bazę klientów 
  • Możliwość wprowadzania wersji językowych systemu   
  • Obsługa produktów komplementarnych – CrossSelling 
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Więcej do przeczytania

e-commerce

E-commerce – krótka historia i przyszłość w Polsce

Dziś zakupy za pomocą urządzeń cyfrowych to nie tylko codzienność ale jedna z najważniejszych gałęzi światowej gospodarki. Co drugi Polak kupuje w internecie. Jakie są początki handlu wirtualnego? Jaka czeka przyszłość e-commerce w Polsce? Czy sklepy elektroniczne będą coraz bardziej popularne?

Czytaj więcej >
Cross selling - dodatkowy zysk z transakcji

Cross selling – obsługa “pod wymiar”

Pomimo trendów prowadzących do sprzedaży internetowej, handel detaliczny offline nadal ma się dobrze. Dzięki nowym narzędziom marketingowym i zintegrowanym systemom właściciele sieci sprzedażowych mogą podnieść obroty swoich sklepów bez dużych nakładów sprzedażowych. Jak to działa?

Czytaj więcej >
e-konsument

Polski e-konsument

Coraz bardziej rozwija się w Polsce e-commerce. Szczególnie w ostatnim czasie można było zaobserwować mocne nasilenie zakupów przez internet. Jak powstawał polski rynek e-commerce? Z jakich urządzeń korzystają Polacy? Jakie są trendy?

Czytaj więcej >