Aplikacja mobilna - Shopping Assistant (salon)

Mobilna aplikacja Shopping Assistant wspiera bieżącą pracę w salonie stacjonarnym, optymalizuje pracę z towaremJeśli chcesz mieć swobodny dostęp do bazy produktów to rozwiązanie jest dla Ciebie! 

Dzięki aplikacji możesz łatwo weryfikować stan towaru, jego wydawanie i przyjmowanie oraz ceny i dostępność na magazynie.  

Zwiększaj  efektywność pracy dzięki rozwiązaniom mobilnym – Shopping Assistant! 

  • dostępność produktów online we wszystkich sklepach  
  • automatyczne powiadomienia  o nowych dokumentach z centrali np.: zamówienia, cenniki, nowa dostawa  
  • dostęp offline  i online
  • wielojęzyczność  
  • bezpieczeństwo sklepów  – zabezpieczenie lokalnych danych dzięki automatycznej synchronizacji i wymianie informacji z centralą  
  • pozwala tworzyć kilka dokumentów jednocześnie
  • pozwala na przyjmowanie dostaw z innego sklepu bądź magazynu
  • realizuje zamówienia zewnętrzne ze sklepu internetowego, zamówienia z innego sklepu bądź centrali
  • obsługa inwentaryzacji
  • pomaga wyeliminować błędy ludzkie i późniejsze reklamacje klientów
  • Android – możliwe zastosowanie urządzeń PDA lub telefonów
  • optymalizacja procesu przyjęcia i wydania towaru/dostaw
  • mobilna inwentaryzacja wg cech, częściowa lub całościowa, zlecona przez Centrale
  • podgląd podstawowych informacji o produkcie wraz z kontrolą cen
  • mobilny wydruk etykiet produktowych/cenówek