Obsługa magazynu
Mobilna aplikacja Shopping Assistant optymalizuje pracę z towarem. Jeśli chcesz mieć swobodny dostęp do bazy produktów to rozwiązanie jest dla Ciebie!

Dzięki aplikacji możesz łatwo weryfikować stan towaru, jego wydawanie i przyjmowanie oraz ceny i dostępność na magazynie.
Zwiększaj efektywność pracy dzięki rozwiązaniom mobilnym – Shopping Assistant!
- dostępność produktów online we wszystkich sklepach
- automatyczne powiadomienia o nowych dokumentach z centrali np.: zamówienia, cenniki, nowa dostawa
- dostęp offline i online
- wielojęzyczność
- bezpieczeństwo sklepów – zabezpieczenie lokalnych danych dzięki automatycznej synchronizacji i wymianie informacji z centralą
- pozwala tworzyć kilka dokumentów jednocześnie
- pozwala na przyjmowanie dostaw z innego sklepu bądź magazynu
- realizuje zamówienia zewnętrzne ze sklepu internetowego, zamówienia z innego sklepu bądź centrali
- obsługa inwentaryzacji
- pomaga wyeliminować błędy ludzkie i późniejsze reklamacje klientów