Aplikacja mobilna - Shopping Assistant (salon)
Mobilna aplikacja Shopping Assistant wspiera bieżącą pracę w salonie stacjonarnym, optymalizuje pracę z towarem. Jeśli chcesz mieć swobodny dostęp do bazy produktów to rozwiązanie jest dla Ciebie!
Dzięki aplikacji możesz łatwo weryfikować stan towaru, jego wydawanie i przyjmowanie oraz ceny i dostępność na magazynie.
Zwiększaj efektywność pracy dzięki rozwiązaniom mobilnym – Shopping Assistant!
- dostępność produktów online we wszystkich sklepach
- automatyczne powiadomienia o nowych dokumentach z centrali np.: zamówienia, cenniki, nowa dostawa
- dostęp offline i online
- wielojęzyczność
- bezpieczeństwo sklepów – zabezpieczenie lokalnych danych dzięki automatycznej synchronizacji i wymianie informacji z centralą
- pozwala tworzyć kilka dokumentów jednocześnie
- pozwala na przyjmowanie dostaw z innego sklepu bądź magazynu
- realizuje zamówienia zewnętrzne ze sklepu internetowego, zamówienia z innego sklepu bądź centrali
- obsługa inwentaryzacji
- pomaga wyeliminować błędy ludzkie i późniejsze reklamacje klientów
- Android – możliwe zastosowanie urządzeń PDA lub telefonów
- optymalizacja procesu przyjęcia i wydania towaru/dostaw
- mobilna inwentaryzacja wg cech, częściowa lub całościowa, zlecona przez Centrale
- podgląd podstawowych informacji o produkcie wraz z kontrolą cen
- mobilny wydruk etykiet produktowych/cenówek