• Dlaczego POSitive Retail?
    • Rozwiązania antyfraudowe
    • Omnichannel
    • Centralne zarządzanie cenami
    • Systemy lojalnościowe
    • Obrót towarowy
    • Pełne bezpieczeństwo danych
  • Poznaj POSitive Retail
  • Moduły
    • Shop
      • POS
      • Manager
      • Szeryf24
    • Management Center
      • Dystrybucja
      • Centrala
    • Bastion ERP
      • CRM
      • B2B
      • Finanse
      • Personel
  • Aktualności
  • Nasi Klienci
  • Kontakt

Omnichannel

Wszystkie kanały sprzedaży zintegrowane w jednym systemie – taki jest program do prowadzenia sklepu POSitive Retail. System zapewnia doświadczenie doskonałej obsługi klientom online i offline, a także na skrzyżowaniu tych obszarów. A firmie – łatwość analizy i ewidencjonowania sprzedaży wielokanałowej.

Dowiedz się więcej

System POSitive Retail został stworzony, żeby umożliwić Ci profesjonalną obsługę w dobie wysokich wyzwań omnichannel. Nadszedł czas na budowanie trwałych więzi z klientami, a nasze rozwiązanie znacznie Ci to ułatwi.

Płynne granice między kanałami sprzedaży

Konsumenci oczekują tych samych cen i warunków sprzedaży w każdym kanale oraz możliwości swobodnego przechodzenia między kanałami. Oznacza to konieczność zaawansowanego centralnego zarządzania cenami, bieżących i stale aktualizowanych informacji o dostępności towarów w każdym kanale i jego punkcie, świetnej wewnętrznej komunikacji i pogłębionej analityki osobnej dla każdego miejsca sprzedaży.

 

O2O – Online to Offline

Z danych Google wynika, że aż 85 proc. z konsumentów rozpoczyna proces zakupowy w jednym kanale, a finalizuje go w innym. Dość częstą strategią jest analizowanie walorów produktów i ich cen w Internecie, zamówienie towaru online, ale odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym. Albo dokonanie zakupu w e-sklepie, ale zwrot lub złożenie reklamacji w sklepie stacjonarnym.

System POSitive Retail gromadzi informacje z różnych kanałów w czasie rzeczywistym oraz pozwala na ich łączenie i prezentację w łatwej, przejrzystej formie. Dzięki temu możliwe są wszelkie działania online to offline oraz ich odpowiednie rejestrowanie. POSitive Retail odpowie na wszystkie Twoje potrzeby związane z obsługą sprzedaży wielokanałowej i dostarczy informacji, dzięki którym lepiej zrozumiesz zachowania klientów.

 

Dostawa do domu ze sklepu stacjonarnego

Klienci oczekują dostawy do domu nie tylko towarów wielkogabarytowych. Gdy poszukiwana para jeansów jest dostępna w sklepie na drugim końcu miasta, zamiast udać się do niego osobiście, klient woli zamówić ich dostawę. System umożliwia zamówienie towaru w jednym sklepie stacjonarnym, a jego wysyłkę z innego. Przy tym wszelkie przesunięcia magazynowe są dokonywane automatycznie, a przychód jest przypisywany do sklepu, w którym zostało złożone zamówienie – czyli tam, gdzie zdolny i kompetentny sprzedawca zdołał pozyskać klienta.

 

Program do prowadzenia sklepu – ceny online i offline

Twój sklep internetowy powinien oferować towary w dokładnie tych samych cenach, które są w sklepach stacjonarnych. Inaczej klienci poczują się oszukani, gdy dowiedzą się o różnicy. Zniechęceni, mogą odwrócić się od Twojej marki. Ceny w każdym kanale sprzedaży muszą być jednakowe.

Jak jednak sprostać temu zadaniu przy kilkudziesięciu sklepach stacjonarnych oraz zmianach cen związanych z wyprzedażami, promocjami czy rabatami? Rozwiązaniem jest centralne zarządzanie cenami, czyli jedna z funkcji, którą posiada program do prowadzenia sklepu. Tylko dzięki scentralizowanej polityce cenowej możesz mieć pewność, że nie nadwyrężysz zaufania swoich klientów.

Dowiedz się więcej

 

Automatyczne kompletowanie zamówień

Nie masz w magazynie centralnym wszystkich produktów potrzebnych do skompletowania zamówienia złożonego w sklepie internetowym? Obawiasz się czasochłonnego procesu gromadzenia poszczególnych elementów zamówienia? Dzięki POSitive Retail wszystko odbędzie się szybko i bezproblemowo. Tak zrobi to system:

  1. Kompletacja wszystkich produktów w jednym ze sklepów

Zamówienie w sklepie online składa się z trzech bluzek i jednej pary butów. Nie masz ich w magazynie centralnym, ale znajdują się one w sklepie sieci w Poznaniu. POSitive Retail:

  1. wystawia dokumenty przesunięcia magazynowego towarów ze sklepu w Poznaniu na magazyn centralny,
  2. przesyła zamówienie do wspomnianego poznańskiego sklepu,
  3. wystawia fakturę z centrali,
  4. przesyła dokumenty wysyłkowe do danego sklepu (pracownicy sklepu wysyłają zamówienie do klienta),
  5. przychód zostaje zarejestrowany przy sprzedaży ze sklepu online (a nie ze sklepu, który kompletuje zamówienia).

 

  1. Kompletacja produktów z różnych sklepów

Zamówienie składa się z produktów, które dostępne są w magazynach różnych sklepów? W tym wypadku system:

  1. wystawia dokumenty przesunięć magazynowych towarów z poszczególnych sklepów na magazyn centralny (pracownicy tych sklepów wysyłają wskazane towary do centrali),
  2. po skompletowaniu zamówienia wystawia dokument zgłoszenia towarów do wysyłki,
  3. wystawia fakturę z centrali,
  4. wystawia dokumenty wysyłkowe (pracownicy centrali wysyłają zamówienie do klienta),
  5. przychód zostaje zarejestrowany przy sprzedaży ze sklepu online (a nie ze sklepów, które kompletowały zamówienie).

 

Personalizuj ofertę

Personalizacja to ostatnio główny trend branży e-commerce. POSitive Retail daje Ci możliwości elastycznego reagowania na potrzeby swoich klientów. Menadżer dzięki dostępowi do wszystkich danych o klientach jest w stanie zaproponować ofertę stworzoną specjalnie dla stworzonych grup osób. Tylko spersonalizowane podejście do konsumentów pozwoli Ci zwiększyć ich zadowolenie i lojalność. Musisz obserwować zachowania swoich klientów i analizować ich potrzeby. Musisz wiedzieć jaka jest potrzeba Twojego konsumenta, jeszcze przed tym, jak on sam się o tym dowie. I natychmiast na tę potrzebę odpowiedzieć.

Konsumenci oczekują prostych, bezproblemowych i szybkich zakupów oraz dopasowanych ofert zawsze i w każdym miejscu. Klienci, którzy poczują się emocjonalnie związani z Twoją marką chętniej dokonają zakupu właśnie u Ciebie. Nasz system jest w stanie Ci w tym pomóc. POSitive Retail dostarcza Ci informacji o wszystkich produktach. O ich rozmiarach, odcieniach, stanach magazynowych. Nie tylko tych z jednego sklepu, ale z całej sieci. Klient chce kupić spodnie w rozmiarze 38 w kolorze niebieskim, ale nie masz ich aktualnie w sklepie? Zaproponuj mu dostawę tych spodni bezpośrednio do domu już następnego dnia! Masz prawie 100% pewności, że klient na to przystanie.

 

Dokładne dane o przychodach z każdego kanału

Wyniki sprzedaży w sklepie internetowym, na portalach typu Allegro i przez inne kanały trafiają czasem do raportów i analiz sklepów stacjonarnych, które kompletowały zamówienie lub w tym uczestniczyły. To błąd, ponieważ powinny one zostać wykazane w dochodach ze sprzedaży internetowej. Poza nieprawidłowościami w analityce, taka sytuacja może prowadzić do ponoszenia kosztów, których można uniknąć – prowizji dla centrum handlowego, w którym jest sklep stacjonarny oraz prowizji dla sprzedawcy z tego sklepu.

Dzięki funkcji CEZI (Centralna Ewidencja Zakupów Internetowych), przychód ze sprzedaży internetowej zawsze trafi do raportów i analiz dotyczących sprzedaży internetowej bez względu na sposób dostawy i kompletowania produktów. Innymi słowy – przychód z zamówienia złożonego online, ale wysłanego ze sklepu stacjonarnego, będzie przypisany do wyników e-sklepu.

Kiedy decydujesz się na sprzedaż omnichannel – a wiemy, że to robisz – zadbaj o narzędzie, które odpowiednio rozliczy sprzedaż. Takim jest platforma CEZI.

Skontaktuj się z nami

Klauzula informacyjna – art. 13 RODO

Moduły Systemu

All
Shop
Management Center
Bastion ERP
POS

POS

Shop manager

Shop manager

Szeryf 24

Szeryf 24

Dystrybucja

Dystrybucja

Centrala

Centrala

Personel

Personel

Finanse

Finanse

CRM

CRM

ERP B2B

ERP B2B

O LSI Software

Tworzy nowoczesne rozwiązania informatyczne, które wspierają działalność firm oraz pozwalają na zarządzanie nimi w sposób efektywny i kompleksowy. Dostarcza programy komputerowe, specjalistyczne urządzenia, instalacje i szkolenia oraz obsługę serwisową. LSI Software S.A. jest wiodącym na rynku polskim producentem oprogramowania dla sektorów detalicznego (retail) i gastronomiczno-hotelarskiego (hospitality).

Twitter
YouTube

LSI Software S.A.

ul. Przybyszewskiego 176/178

93-120 Łódź

infolinia: 800 811 574

tel:. 42 680 80 00

info@lsisoftware.pl

Polityka prywatności

Home

Copyright © 2018 LSI Software S.A. Refreshed, Redesigned & Conversion by Testimo

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityka Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Oprogramowanie Bastion ERP

Witaj, Jesteś zainteresowany systemem Bastion ERP? Postaramy się pomóc.

Zostaw nam dane kontaktowe nasi konsultanci skontaktują się z Tobą niezwłocznie, by zaproponować najlepsze rozwiązania.

* pole wymagane

Twoje dane wykorzystamy tylko do kontaktu na temat naszego systemu, nigdzie nie zostaną one udostępnione ani odsprzedane.

Polityka prywatności

Klauzula informacyjna – art. 13 RODO