POSitive Retail – Twój klucz do sukcesu w branży detalicznej
Zarządzanie własną siecią sklepów, niezależnie od tego, czy to jest kilka punktów, czy koncern, to spore wyzwanie. Jednak temu wyzwaniu można sprostać, a pomaga w tym POSitive Retail.
W jaki sposób nasz program do sprzedaży pomoże Ci skutecznie kierować przedsiębiorstwem? Jakie obszary działalności obsługuje POSitive Retail? Informacje na ten temat znajdziesz w naszym tekście, zachęcamy do lektury.
Program do sprzedaży, który sprawdzi się na każdym polu
Kontraktacja sprzedaży, logistyka, księgowość, sprawy kadrowe i obieg dokumentów – obszarów, którymi należy zająć się przy prowadzeniu własnej sieci sklepów, jest wiele. Jednak ilość kwestii, nad którymi należy sprawować kontrolę, to nie jedyne wyzwanie, jakiemu musi sprostać kierownictwo. Sieć sklepów to przedsiębiorstwo z wieloma punktami, które często są oddalone od siebie o wiele kilometrów. To utrudnia komunikację, szczególnie gdy ilość obsługiwanych sklepów jest spora. A przecież dostęp do najświeższych informacji i komunikacja na wysokim poziomie, to klucz do sukcesu. Dlatego też warto zainwestować w system, który pomoże zorganizować pracę, a właśnie takim programem jest
POSitive Retail.
Niewątpliwą zaletą POSitive Retail jest jego kompleksowość – za jego pomocą można obsługiwać wszystkie obszary działalności sieci sprzedaży. To doskonałe rozwiązanie w sieciach, w którym istotne jest prowadzenie centralnego nadzoru nad sklepami. Najczęściej wybierany jest przez właścicieli sieci sklepów sportowych, odzieżowych czy obuwniczych.
POSitive Retail to program do sprzedaży, który ceniony jest za funkcjonalność, intuicyjny interfejs oraz wysoką jakość. System posiada budowę modułową, dzięki czemu możesz go dostosowywać do aktualnych potrzeb sklepu. Taka budowa oprogramowania pozwala nam indywidualnie podchodzić do naszych klientów i traktować każdą z sieci jako osobny przypadek.
Efektywne zarządzanie siecią sprzedaży detalicznej
POSitive Retail obsługuje wszystkie obszary działalności, wyróżniamy następujące elementy:
POSitive Shop – program do sprzedaży detalicznej, w którego skład wchodzą 3 moduły: POS, Manager i Szeryf24.
Moduł POS zapewnia na wysokim poziomie obsługę klienta, dostępne w nim funkcje pozwalają sprzedawcy szybko obsłużyć klienta w sklepie stacjonarnym.
Z kolei Manager odpowiada za zarządzanie gospodarką magazynową. To właśnie ten moduł pozwala personelowi dostarczać informacji o brakach produktów, a także sprawdzać kierownikom, jak przedstawia się stan magazynowy.
Ostatnim z modułów jest Szeryf24. Z kolei ten program rejestruje wszelkie operacje na kasie lub komputerze. Moduł pozwala na wydawanie rabatów, zwrotów, robienie korekt, a nawet na otwarcie szuflady na pieniądze.
POSitive Management Center – to system centralnego zarządzania sprzedażą i dystrybucją, który składa się z dwóch zintegrowanych ze sobą modułów: Centrala i Dystrybucja.
Centrala – to moduł stworzony z myślą o ułatwieniu pracy wszystkim menagerom. Z pomocą tego programu menager na każdym szczeblu może zarządzać sprzedażą, opierając się na aktualnych raportach przygotowanych przez system. Centrala ułatwia planowanie, kontrolowanie i zarządzanie cenami oraz programami lojalnościowymi.
Dystrybucja – ten moduł dostarcza raporty magazynowe, których dane znacznie ułatwiają zarządzanie całym obrotem towarowym. Dzięki temu modułowi możesz planować, kiedy wprowadzić nowy produkt, program opisuje Ci każdy z etapów, jaki musi przejść produkt od złożenia zamówienia do jego realizacji.
POSitive Bastion ERP – system obsługujący dział księgowości i ułatwiający zarządzanie finansami w sieci sprzedaży. Składa się z 4 modułów: Personel, Finanse, CRM i B2B.
Personel – moduł, z którego skorzysta dział kadrowo-płacowy. Personel automatycznie nalicza listy płac, a także generuje raporty dla menagerów.
Finanse – moduł odpowiedzialny za wszystkie kwestie związane z księgowością, umożliwia zarządzanie finansami w sieci sprzedaży sklepów.
CRM – system integruje wszystkie obszary dotyczące obsługi klienta. W jednym programie masz informacje dotyczące sprzedaży, realizacji kontraktów, dystrybucji, a nawet działań podjętych w marketingu.
B2B – platforma pozwala na zautomatyzowanie procesów związanych ze składaniem, realizowaniem zamówień hurtowych. Dzięki B2B w prosty sposób możesz kontaktować się z kontrahentami, a także w jednym miejscu masz wszystkie ważne informacje odnośnie współpracy z daną firmą.
Więcej do przeczytania
Zastosowania KAS Samoobsługowych w branży retail: Kasa Samoobsługowa – przyszłość czy teraźniejszość?
W ostatnich latach technologia KAS (Kasa Samoobsługowa) zyskuje na popularności w branży retail. Coraz więcej sklepów decyduje się na wprowadzenie samoobsługowych punktów kasowych, co staje się nie tylko odpowiedzią na potrzeby klientów, ale również próbą zwiększenia efektywności operacyjnej.
PIM – Product Information Management – 10 najczęstszych pytań!
RFID (Radio-Frequency Identification) to technologia automatycznej identyfikacji i śledzenia przedmiotów za pomocą fal radiowych. W skrócie, systemy RFID umożliwiają bezprzewodowe odczytywanie danych przechowywanych na tagach RFID, które są przyczepione do różnych przedmiotów lub wbudowane w nie. Tagi RFID zawierają unikalny identyfikator, który może być odczytany przez czytnik RFID za pomocą fal radiowych.
Jak wdrożenie w sklepie RFID może zwiększyć sprzedaż?
RFID (Radio-Frequency Identification) to technologia automatycznej identyfikacji i śledzenia przedmiotów za pomocą fal radiowych. W skrócie, systemy RFID umożliwiają bezprzewodowe odczytywanie danych przechowywanych na tagach RFID, które są przyczepione do różnych przedmiotów lub wbudowane w nie. Tagi RFID zawierają unikalny identyfikator, który może być odczytany przez czytnik RFID za pomocą fal radiowych.