POSitive Retail w Twoim sklepie internetowym – poznaj korzyści

Sprzedaż detaliczna na całym świecie przechodzi w ostatnich latach wielkie zmiany. Wszystko za sprawą rozwoju sfery online i przyzwyczajenia społeczności do robienia zakupów w internecie. Rozpoczynaliśmy od wielkich portali, na których można było kupić wszystko.

Teraz nawet małe sklepy mają swoje sklepy internetowe, dzięki czemu sprzedawcy mogą dotrzeć do klientów w całym kraju, jak również za granicą. W naszym artykule dowiesz się, jak odpowiedni program do prowadzenia sklepu pomoże Ci w stu procentach spełnić oczekiwania klienta, a przy tym ułatwi funkcjonowanie Twojej firmy.

Centralne zarządzanie informacjami, towarem i finansami

Robiąc zakupy, często zdarza nam się najpierw oglądać dany towar w sklepie stacjonarnym, a dopiero później podjąć decyzję o jego zakupie i sfinalizować transakcję w sklepie internetowym. Bywa również, że kupujemy produkt online, a płatności i odbioru dokonujemy w najbliższym punkcie.

Właśnie dlatego tak ważne jest, aby przepływ informacji, aktualizacje cen czy stanu magazynowego odbywało się płynnie i automatycznie. Program do prowadzenia sklepu POSitive Retail zapewni Tobie i Twoim klientom stale zaktualizowane informacje o dostępności towaru, ujednolicone ceny i promocje bez względu na miejsce zakupu. Dodatkowo system przeprowadzi dla Ciebie pogłębioną analizę, która pomoże Ci lepiej zrozumieć zachowania zainteresowanych osób.

Analiza zachowania klientów

Dlaczego potencjalni klienci porzucają koszyk? Dlaczego po kilku godzinach spędzonych w sklepie internetowym i tak kupują produkt stacjonarnie? Dlaczego przymierzają spodnie w butiku, a kupują je później online? Możesz poznać odpowiedzi na wszystkie te pytania w czytelnej i przejrzystej formie, a przygotowana przez program do prowadzenia sklepu prezentacja pozwoli Ci dopasować swoje usługi do wymagań odbiorców.

Tworzenie spersonalizowanej oferty

Gdy posiadasz już szczegółową analizę dotyczącą swoich klientów, zarówno tych stałych, jak i potencjalnych, warto wykorzystać ją w celu przygotowania spersonalizowanej oferty. POSitive Retail mając dostęp do wszystkich danych, pomoże Ci przygotować ofertę, która na daną chwilę spełni oczekiwania danej grupy odbiorców. Darmowa dostawa? Kod rabatowy? Zadbaj o swoich klientów i spełnij ich oczekiwania w kilka chwil!

Kompletowanie zamówień w kilka chwil

Kiedy uda Ci się już pozyskać klienta i dojdzie do transakcji – warto zadbać również o to, aby do samego końca całego procesu (w tym wypadku odbioru produktu przez klienta) wszystko odbywało się sprawnie. Jest to istotne zarówno ze względu na komfort pracowników, jak i opinię, którą wyrabia sobie kupujący.

Dobry program do prowadzenia sklepu wykona większość czynności za Ciebie. Wystawienie odpowiednich dokumentów, faktur, dokonanie przesunięć magazynowych i przygotowanie druków niezbędnych do wysyłki będzie w pełni zautomatyzowane. Dzięki temu towar trafi do nabywcy w możliwie najkrótszym czasie, a Twoja firma zachowa porządek w stanach magazynowych i finansach poszczególnych punktów sprzedaży.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Więcej do przeczytania

Jak wybrać i wdrożyć system wspierający ERP w swojej firmie

Rozbudowa i rozwijanie technologii informatycznych dało człowiekowi szanse na stworzenie systemów wspierających funkcjonowanie przedsiębiorstw. Każda firma, która określa się mianem nowoczesnej, aby utrzymać pozycję silnej i stabilnej powinna wdrożyć w swoje działania takie rozwiązania. Wdrożenie i wykorzystywanie systemów wspierających daje wiele więcej korzyści niż się zdaje. Przedstawiamy Bastion ERP.

Czytaj więcej >

Wyzwania i szanse skutecznego ERP w logistyce 4.0

Skuteczne systemy ERP to podstawa funkcjonowania nowoczesnej firmy. Zastosowanie podejścia Logistyki 4.0, może spowodować przewagę w biznesie. Podejście to pozwala na szeroką wymianę danych między procesami, a także wykorzystywanie danych jeszcze efektywniej. Mocny wzrost rynku otwiera przed nami nowe drzwi, przez które wystarczy przejść.

Czytaj więcej >

Dyrektywa Omnibus – nowe wymogi zarządzania promocjami!

Dyrektywa Omnibus powstała wskutek unijnej inicjatywy Nowego Ładu Konsumenckiego z 2019 roku i wejdzie w życie 28 maja 2022 r. Do tego czasu, kraje członkowskie UE muszą się dostosować, w tym Polska. Celem dyrektywy Omnibus jest próba zapewnienia większej ochrony konsumentom, poprzez zmuszenie przedsiębiorców do prowadzenia przejrzystej i sprawiedliwej polityki cenowej w ramach rynku Unii Europejskiej.

Czytaj więcej >