POSitive Retail w Twoim sklepie internetowym – poznaj korzyści
Sprzedaż detaliczna na całym świecie przechodzi w ostatnich latach wielkie zmiany. Wszystko za sprawą rozwoju sfery online i przyzwyczajenia społeczności do robienia zakupów w internecie. Rozpoczynaliśmy od wielkich portali, na których można było kupić wszystko.
Teraz nawet małe sklepy mają swoje sklepy internetowe, dzięki czemu sprzedawcy mogą dotrzeć do klientów w całym kraju, jak również za granicą. W naszym artykule dowiesz się, jak odpowiedni program do prowadzenia sklepu pomoże Ci w stu procentach spełnić oczekiwania klienta, a przy tym ułatwi funkcjonowanie Twojej firmy.
Centralne zarządzanie informacjami, towarem i finansami
Robiąc zakupy, często zdarza nam się najpierw oglądać dany towar w sklepie stacjonarnym, a dopiero później podjąć decyzję o jego zakupie i sfinalizować transakcję w sklepie internetowym. Bywa również, że kupujemy produkt online, a płatności i odbioru dokonujemy w najbliższym punkcie.
Właśnie dlatego tak ważne jest, aby przepływ informacji, aktualizacje cen czy stanu magazynowego odbywało się płynnie i automatycznie. Program do prowadzenia sklepu POSitive Retail zapewni Tobie i Twoim klientom stale zaktualizowane informacje o dostępności towaru, ujednolicone ceny i promocje bez względu na miejsce zakupu. Dodatkowo system przeprowadzi dla Ciebie pogłębioną analizę, która pomoże Ci lepiej zrozumieć zachowania zainteresowanych osób.
Analiza zachowania klientów
Dlaczego potencjalni klienci porzucają koszyk? Dlaczego po kilku godzinach spędzonych w sklepie internetowym i tak kupują produkt stacjonarnie? Dlaczego przymierzają spodnie w butiku, a kupują je później online? Możesz poznać odpowiedzi na wszystkie te pytania w czytelnej i przejrzystej formie, a przygotowana przez program do prowadzenia sklepu prezentacja pozwoli Ci dopasować swoje usługi do wymagań odbiorców.
Tworzenie spersonalizowanej oferty
Gdy posiadasz już szczegółową analizę dotyczącą swoich klientów, zarówno tych stałych, jak i potencjalnych, warto wykorzystać ją w celu przygotowania spersonalizowanej oferty. POSitive Retail mając dostęp do wszystkich danych, pomoże Ci przygotować ofertę, która na daną chwilę spełni oczekiwania danej grupy odbiorców. Darmowa dostawa? Kod rabatowy? Zadbaj o swoich klientów i spełnij ich oczekiwania w kilka chwil!
Kompletowanie zamówień w kilka chwil
Kiedy uda Ci się już pozyskać klienta i dojdzie do transakcji – warto zadbać również o to, aby do samego końca całego procesu (w tym wypadku odbioru produktu przez klienta) wszystko odbywało się sprawnie. Jest to istotne zarówno ze względu na komfort pracowników, jak i opinię, którą wyrabia sobie kupujący.
Dobry program do prowadzenia sklepu wykona większość czynności za Ciebie. Wystawienie odpowiednich dokumentów, faktur, dokonanie przesunięć magazynowych i przygotowanie druków niezbędnych do wysyłki będzie w pełni zautomatyzowane. Dzięki temu towar trafi do nabywcy w możliwie najkrótszym czasie, a Twoja firma zachowa porządek w stanach magazynowych i finansach poszczególnych punktów sprzedaży.
Więcej do przeczytania
Kioski samoobsługowe – kierunek rozwoju w roku 2023
Rozwiązania samoobsługowe rewolucjonizują dzisiejszy handel. Coraz częściej możemy spotkać je w każdej z branż. W gastronomii, w logistyce a nawet w służbie zdrowia. Czym wyróżniają się kioski samoobsługowe? W jakim kierunku się rozwijają? Na te pytania znajdziesz odpowiedź w tym wpisie.

Programy lojalnościowe i ich popularność bez tajemnic
Nowoczesne podejścia do Klientów wymaga na firmach stosowania zabiegów personalizacji i marketingu doświadczeń. Jednym z elementów nowoczesnego podejścia są też programy lojalnościowe. Czy wzbudzają one w konsumentach lojalność? Jak wygląda ich popularność, i czy powinieneś je wykorzystać u siebie?

Customer Experience – dlaczego doświadczenie klienta jest tak ważne?
Customer Experience to dla wielu firm wciąż nieznane pojęcie, stanowi to podstawowy błąd w prowadzeniu nowoczesnej działalności. Dowiedz się dlaczego doświadczenie klienta jest tak istotne dla sukcesu Twojej firmy. Zagłęb się w badanie przedstawione we wpisie a następnie spersonalizuj doświadczenia Twoich klientów!