POSitive Retail w Twoim sklepie internetowym – poznaj korzyści

Sprzedaż detaliczna na całym świecie przechodzi w ostatnich latach wielkie zmiany. Wszystko za sprawą rozwoju sfery online i przyzwyczajenia społeczności do robienia zakupów w internecie. Rozpoczynaliśmy od wielkich portali, na których można było kupić wszystko.

Teraz nawet małe sklepy mają swoje sklepy internetowe, dzięki czemu sprzedawcy mogą dotrzeć do klientów w całym kraju, jak również za granicą. W naszym artykule dowiesz się, jak odpowiedni program do prowadzenia sklepu pomoże Ci w stu procentach spełnić oczekiwania klienta, a przy tym ułatwi funkcjonowanie Twojej firmy.

Centralne zarządzanie informacjami, towarem i finansami

Robiąc zakupy, często zdarza nam się najpierw oglądać dany towar w sklepie stacjonarnym, a dopiero później podjąć decyzję o jego zakupie i sfinalizować transakcję w sklepie internetowym. Bywa również, że kupujemy produkt online, a płatności i odbioru dokonujemy w najbliższym punkcie.

Właśnie dlatego tak ważne jest, aby przepływ informacji, aktualizacje cen czy stanu magazynowego odbywało się płynnie i automatycznie. Program do prowadzenia sklepu POSitive Retail zapewni Tobie i Twoim klientom stale zaktualizowane informacje o dostępności towaru, ujednolicone ceny i promocje bez względu na miejsce zakupu. Dodatkowo system przeprowadzi dla Ciebie pogłębioną analizę, która pomoże Ci lepiej zrozumieć zachowania zainteresowanych osób.

Analiza zachowania klientów

Dlaczego potencjalni klienci porzucają koszyk? Dlaczego po kilku godzinach spędzonych w sklepie internetowym i tak kupują produkt stacjonarnie? Dlaczego przymierzają spodnie w butiku, a kupują je później online? Możesz poznać odpowiedzi na wszystkie te pytania w czytelnej i przejrzystej formie, a przygotowana przez program do prowadzenia sklepu prezentacja pozwoli Ci dopasować swoje usługi do wymagań odbiorców.

Tworzenie spersonalizowanej oferty

Gdy posiadasz już szczegółową analizę dotyczącą swoich klientów, zarówno tych stałych, jak i potencjalnych, warto wykorzystać ją w celu przygotowania spersonalizowanej oferty. POSitive Retail mając dostęp do wszystkich danych, pomoże Ci przygotować ofertę, która na daną chwilę spełni oczekiwania danej grupy odbiorców. Darmowa dostawa? Kod rabatowy? Zadbaj o swoich klientów i spełnij ich oczekiwania w kilka chwil!

Kompletowanie zamówień w kilka chwil

Kiedy uda Ci się już pozyskać klienta i dojdzie do transakcji – warto zadbać również o to, aby do samego końca całego procesu (w tym wypadku odbioru produktu przez klienta) wszystko odbywało się sprawnie. Jest to istotne zarówno ze względu na komfort pracowników, jak i opinię, którą wyrabia sobie kupujący.

Dobry program do prowadzenia sklepu wykona większość czynności za Ciebie. Wystawienie odpowiednich dokumentów, faktur, dokonanie przesunięć magazynowych i przygotowanie druków niezbędnych do wysyłki będzie w pełni zautomatyzowane. Dzięki temu towar trafi do nabywcy w możliwie najkrótszym czasie, a Twoja firma zachowa porządek w stanach magazynowych i finansach poszczególnych punktów sprzedaży.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Więcej do przeczytania

Najważniejsze zmiany prawne w 2022 roku

Koniec roku zmusza zawsze do podsumowań i rokowań na przyszłość. Z pewnością po 12 miesiącach spędzonych w trudnym, pandemicznym kryzysie wszyscy życzyliby sobie lepszego, 2022 roku. Warto jednak zacząć od najważniejszych zmian w prawie, które przygotował ustawodawca zmagający się z koronakryzysem i rosnącą inflacją.

Czytaj więcej >

Trendy w aplikacjach lojalnościowych

Lojalność to w handlu detalicznym jedna z najważniejszych cech konsumenckich, jaką sprzedawcy starają się wykształcić u swoich klientów. Stała i oparta na wzajemnych korzyściach relacja jest nie tylko źródłem stabilnego zysku, ale przede wszystkim satysfakcji, która pomaga wygrywać z konkurencją. Jak za pomocą aplikacji zbudować rzeszę wiernych klientów? Jakie trendy dominują dziś w wirtualnych systemach lojalnościowych?

Czytaj więcej >
Portale B2B a B2C

Portale B2B a B2C – optymalizacja komunikacji z partnerami

Rynek handlu elektronicznego to najszybciej rozwijająca się obecnie branża gospodarcza. Trwająca wciąż pandemia spotęgowała dodatkowo tempo wzrostu, które wydaje się nie być dla rynku żadnym problemem. Aktualne badania pokazują, że aż 80% Polaków korzysta aktywnie z Internetu, a 66% z nich robi zakupy w Internecie. Tak szybki rozwój handlu detalicznego dał również impuls do rozwoju sektora biznesowego, który dzięki lepszej komunikacji wykorzystującej portale B2B do wymiany handlowej – jest w stanie nadążyć za rosnącym detalicznym obrotem towarów.

Czytaj więcej >