Sprzedaż i Magazyn

Zarządzanie sprzedażą to duże wyzwanie zwłaszcza w przypadku sieci sklepów i sprzedaży wielokanałowej. Stworzyliśmy oprogramowanie dla branży retail, które pozwala maksymalnie uprościć procesy biznesowe. Dzięki specjalnie zaprojektowanemu systemowi ERP, centralizacji zarządzania magazynami i integracjom (EDI, WMS) możliwy jest niespotykany w innych systemach poziom optymalizacji stanów magazynowych, redukcja kosztów zarządzania oraz tworzenie dokładnych prognoz.

289a

Dystrybucja -> moduł do prowadzenia ewidencji towarowo-wartościowej oraz zarządzania gospodarką magazynową, polityką cenową firmy. Posiada wszystkie narzędzia potrzebne do pełnej automatyzacji pracy osób obsługujących magazyn i sprzedaż.

  • Obsługa wielu oddziałów i magazynów (automatyczny obieg dokumentów w sieci wielofirmowej)
  • Integracja z Baselinker, Zalando Pl (system umożliwia tworzenie nowych integracji API z dowolnym marketplacem)
  • Integracja z platformami e-Commerce (automatyzacja procesów realizacji e-zamówień, system lojalnościowym. Pełna synchronizacja produktów do sklepu internetowego, zamówień, statusów, stanów magazynowych centralowych jak i lokalowych, automatyczne wystawianie FV sprzedaży)
  • Zarządzanie sprzedażą (automatyzacja procesów związanych z fakturowaniem B2C, B2B,zarządzanie kontrahentami, ustalaniem cenników, realizacją zamówień)
  • Zatowarowanie magazynów
  • Alokacja możlwość zarządzania zamówieniami stworzonych w lokalach (stany min. i maks. w lokalach) vs zatowarowaniem głównym centralowym – jeden plan zatowarowania dla wielu firm – jedna analiza.
  • Mechanizmy przeindeksowania towarów – kreator
  • Obsługa procesów reklamacyjnych (reklamacje salonowe i centralne, obieg statusów, powiadomienia sms)
  • Zarządzanie etykietami, kodami produktów, SKU.
  • Centralne zarządzanie kursami walut związanymi z płatnościami w danej walucie
  • Gotowy na komunikację z KSeF (wymiana dokumentów między programem fakturującym Dystrybucja a rejestrem państwowym KSeF)
  • Integracje z zew. ERP, systemami (API, inne metody)

Centrala -> moduł agregujący dane sprzedażowe, analizy danych, jak i wspierający operacyjne zarządzanie siecią lokalami w zakresie klientów, polityki cenowej i promocyjnej w firmie.

  • Plany sprzedażowe – prowadzenie i edycja planów sprzedażowych wg m.in: pracowników, oddziałów, salonów
  • System Lojalnościowy – zarządzanie i kontrola bazą Klientów programu lojalnościowego (definicja punktów, warunków zużycia pkt, zwrotów, kuponami). Obsługa różnych mechanizmów programów lojalnościowych (rabatowy i punktowy)
  • Centrum informacyjne – optymalizacja analiz i danych podsumowujący wyniki sprzedaży m.in za dany okres, za dany produkt.
  • Zarządzanie promocjami: możliwość tworzenia promocji dla określonych salonów, wg okreslonych godzin, dni, miesięcy -„” Black Weeks””. Tworzenie schematów i reguł do Mega-Promocji „”2+1″” „”3+1″”. Wsparcie i obsługa – rabatów wartościowych: np. -50 zł przy zakupach od 300 zł
  • Cross Selling – optymalizacja pracy salonów stacjonarnych w automatyczne podpowiedzi cross selling np. „Zapronuj rekonedowany produkt/y”
  • Bony/Karty Prepaid- moduł umożliwiający wprowadzenie, raportowanie, wydawanie, realizację bonów czy kart przedpłąconych prepaid/ karty podarunkowe. 

Z modułem Dystrybucja centralnie skontrolujesz główne procesy, związane z:

kartotekami kontrahentów

indeksem towarowym

wprowadzaniem nowych produktów

bazą cen sprzedaży

dostawami bezpośrednimi do sklepów

procesami i rozliczeniem sprzedaży

obiegiem procesów reklamacyjnych

obsługą zamówień, przyjęć, przesunięć towaru

kontrolą procesów sprzedaży e-commerce

dostępnością towarów i kontrolą magazynów w sieci

kartotekami kontrahentów

indeksem towarowym

wprowadzaniem nowych produktów

bazą cen sprzedaży

dostawami bezpośrednimi do sklepów

procesami i rozliczeniem sprzedaży

obiegiem procesów reklamacyjnych

obsługą zamówień, przyjęć, przesunięć towaru

kontrolą procesów sprzedaży e-commerce

dostępnością towarów i kontrolą magazynów w sieci