Systemy e-commerce - Jakie problemy możesz napotkać?
Branża e-commerce to jeden z najszybciej rozwijających się sektorów w polskiej gospodarce. Dzieje się to m.in. za sprawą nowych technologii, które dają przedsiębiorcom kolejne szanse na rynkową ekspansję. Duża konkurencyjność na rynku wymaga jednak coraz lepszego i bardziej precyzyjnego zarządzania. Z jakimi problemami cyfrowymi boryka się branża i jak ich uniknąć?
E-commerce wciąż stabilne
Różne środowiska - jeden sprzedawca
Automatyzacja - coraz bardziej kluczowa
Największe sklepy internetowe, które w swoich branżach zdominowały rynek, otwarcie przyznają, że za ich sukces odpowiadają technologie automatyzujące. Najnowsze systemy e-commercce umożliwiają to niemal w każdym zakresie działalności wirtualnych sklepów. Począwszy od obsługi klienta, wielokanałowej sprzedaży, aż do dostosowania cen po tworzenie dokumentów i generowanie raportów. Dla małych i średnich sklepów automatyzacja wydaje się często zbyt dużym i kosztownym wyzwaniem, które uniemożliwia im samodzielną kontrolę nad wieloma procesami. Jak się jednak okazuje jest to jedyna droga, która prowadzi do zwiększania sprzedaży i generowania wyższych zysków. Coraz bardziej konkurencyjny rynek z pewnością w najbliższych latach zweryfikuje stopień automatyzacji sprzedaży premiując firmy, które uniezależniają się od tradycyjnej obsługi sklepu internetowego.
Kompetencje pracownicze a rozwój firmy
Wybór oprogramowania
Kompleksowe rozwiązania dla branży
Więcej do przeczytania

Decyzje zakupowe a szalejąca inflacja – trudne czasy dla Polaków
W dobie kryzysu wiele osób zastanawia się, jak oszczędzać i jakie decyzje zakupowe podjąć w czasie inflacji. Badania pokazują, że na wzrosty cen Polacy reagują natychmiastowo i bardzo radykalnie, deklarując obniżenie swoich wydatków. Jednakże, jak podkreślają eksperci, badania konsumenckie często mają charakter deklaratywny i mówią o naszych intencjach, a nie zachowaniach. Jakie decyzje podejmują Polacy w czasie kryzysu cenowego i jakie są ich efekty?

Etykieta produktowa zgodna z Omnibus? Obowiązek informowania o cenach!
Na początku 2023 roku dyrektywa omnibus została wprowadzona do życia polskiej gospodarki. Zmieniła ona wiele w kwestii informowania Klientów o produktach i ich cenach. Największy nacisk położyła na informowanie o promocjach i rabatach. Czy ty prawidłowo przygotowałeś etykiety produktowe po nowelizacji przepisów? Sprawdź!

KseF – nowe informacje dotyczące faktury ustandaryzowanych!
KSeF – nowe informacje dotyczące systemu Ministerstwa Finansów. Nowość w polskiej księgowości i funkcjonowaniu firm, czy niepotrzebna zmiana? Rewolucja w klasycznych dokumentach to tylko kwestia czasu. Przeniesienie realiów księgowych do wersji cyfrowej to przyszłość zarządzania przedsiębiorstwem. Sprawdź jakie zmiany nas czekają, na co trzeba się przygotować. Nowe terminy wchodzące w życie już niedługo!