Systemy e-commerce - Jakie problemy możesz napotkać?
Branża e-commerce to jeden z najszybciej rozwijających się sektorów w polskiej gospodarce. Dzieje się to m.in. za sprawą nowych technologii, które dają przedsiębiorcom kolejne szanse na rynkową ekspansję. Duża konkurencyjność na rynku wymaga jednak coraz lepszego i bardziej precyzyjnego zarządzania. Z jakimi problemami cyfrowymi boryka się branża i jak ich uniknąć?
E-commerce wciąż stabilne
Różne środowiska - jeden sprzedawca
Automatyzacja - coraz bardziej kluczowa
Największe sklepy internetowe, które w swoich branżach zdominowały rynek, otwarcie przyznają, że za ich sukces odpowiadają technologie automatyzujące. Najnowsze systemy e-commercce umożliwiają to niemal w każdym zakresie działalności wirtualnych sklepów. Począwszy od obsługi klienta, wielokanałowej sprzedaży, aż do dostosowania cen po tworzenie dokumentów i generowanie raportów. Dla małych i średnich sklepów automatyzacja wydaje się często zbyt dużym i kosztownym wyzwaniem, które uniemożliwia im samodzielną kontrolę nad wieloma procesami. Jak się jednak okazuje jest to jedyna droga, która prowadzi do zwiększania sprzedaży i generowania wyższych zysków. Coraz bardziej konkurencyjny rynek z pewnością w najbliższych latach zweryfikuje stopień automatyzacji sprzedaży premiując firmy, które uniezależniają się od tradycyjnej obsługi sklepu internetowego.
Kompetencje pracownicze a rozwój firmy
Wybór oprogramowania
Kompleksowe rozwiązania dla branży
Więcej do przeczytania
Zastosowania KAS Samoobsługowych w branży retail: Kasa Samoobsługowa – przyszłość czy teraźniejszość?
W ostatnich latach technologia KAS (Kasa Samoobsługowa) zyskuje na popularności w branży retail. Coraz więcej sklepów decyduje się na wprowadzenie samoobsługowych punktów kasowych, co staje się nie tylko odpowiedzią na potrzeby klientów, ale również próbą zwiększenia efektywności operacyjnej.
PIM – Product Information Management – 10 najczęstszych pytań!
RFID (Radio-Frequency Identification) to technologia automatycznej identyfikacji i śledzenia przedmiotów za pomocą fal radiowych. W skrócie, systemy RFID umożliwiają bezprzewodowe odczytywanie danych przechowywanych na tagach RFID, które są przyczepione do różnych przedmiotów lub wbudowane w nie. Tagi RFID zawierają unikalny identyfikator, który może być odczytany przez czytnik RFID za pomocą fal radiowych.
Jak wdrożenie w sklepie RFID może zwiększyć sprzedaż?
RFID (Radio-Frequency Identification) to technologia automatycznej identyfikacji i śledzenia przedmiotów za pomocą fal radiowych. W skrócie, systemy RFID umożliwiają bezprzewodowe odczytywanie danych przechowywanych na tagach RFID, które są przyczepione do różnych przedmiotów lub wbudowane w nie. Tagi RFID zawierają unikalny identyfikator, który może być odczytany przez czytnik RFID za pomocą fal radiowych.