Systemy e-commerce - Jakie problemy możesz napotkać?
Branża e-commerce to jeden z najszybciej rozwijających się sektorów w polskiej gospodarce. Dzieje się to m.in. za sprawą nowych technologii, które dają przedsiębiorcom kolejne szanse na rynkową ekspansję. Duża konkurencyjność na rynku wymaga jednak coraz lepszego i bardziej precyzyjnego zarządzania. Z jakimi problemami cyfrowymi boryka się branża i jak ich uniknąć?
E-commerce wciąż stabilne
Różne środowiska - jeden sprzedawca
Automatyzacja - coraz bardziej kluczowa
Największe sklepy internetowe, które w swoich branżach zdominowały rynek, otwarcie przyznają, że za ich sukces odpowiadają technologie automatyzujące. Najnowsze systemy e-commercce umożliwiają to niemal w każdym zakresie działalności wirtualnych sklepów. Począwszy od obsługi klienta, wielokanałowej sprzedaży, aż do dostosowania cen po tworzenie dokumentów i generowanie raportów. Dla małych i średnich sklepów automatyzacja wydaje się często zbyt dużym i kosztownym wyzwaniem, które uniemożliwia im samodzielną kontrolę nad wieloma procesami. Jak się jednak okazuje jest to jedyna droga, która prowadzi do zwiększania sprzedaży i generowania wyższych zysków. Coraz bardziej konkurencyjny rynek z pewnością w najbliższych latach zweryfikuje stopień automatyzacji sprzedaży premiując firmy, które uniezależniają się od tradycyjnej obsługi sklepu internetowego.
Kompetencje pracownicze a rozwój firmy
Wybór oprogramowania
Kompleksowe rozwiązania dla branży
Więcej do przeczytania

Szansa na dofinansowanie dla firm z województwa! – Przemysł 4.0
Automatyzacja w nowoczesnej firmie to kluczowy element strategii biznesowej, kształtujący jej efektywność i konkurencyjność. Zautomatyzowane procesy przynoszą oszczędności czasu i zasobów, podnosząc produktywność pracowników i redukując koszty. Jednak warto zauważyć, że teraz jest szczególnie korzystny moment na automatyzację, dzięki dostępnym dofinansowaniom. Województwo Łódzkie oferuje przedsiębiorcom nawet 1 mln zł wsparcia na modernizację i robotyzację działań w kierunku Przemysłu 4.0.

Jaki sklep internetowy wybrać przy prowadzeniu działalności?
Jeśli prowadzisz działalność e-commerce, musisz wybrać odpowiedni sklep internetowy. W Polsce działa już ponad 55 tysięcy sklepów online, a popularność zakupów online rośnie. Sprawdź do czego musisz się przygotować oraz jakie najlepsze narzędzia wybrać, aby skalować swój biznes na dzisiejszym rynku. Na co zwrócić uwagę, aby odnieść sukces.

Opinie klientów Zalando – główne czynniki zadowolenia
Opinie klientów od lat kształtują popularności sklepów Internetowych. Każdy człowiek poszukujący przedmiotów do kupienia zwraca uwagę właśnie na opinie. To właśnie opinie kształtują w konsumentach lojalność oraz zachęcają innych do zakupu. Firma Zalando to jeden z największych sklepów w Europie gromadzący tysiące opinii. Sprawdź jakie czynniki wpływają na zadowolenie Klientów właśnie w niej!