Systemy lojalnościowe
Odpowiednio zbudowany system lojalnościowy jest najlepszym narzędziem do budowania wierności klientów, a często także pozyskiwania nowych.

Nasze rozwiązanie pozwala na tworzenie atrakcyjnych systemów dla klientów, które są wyposażone w mechanizmy angażowania oraz nagradzania. Wszystkie informacje o zarejestrowanych konsumentach są przechowywane w systemie.
Automatyczne
naliczanie
rabatów
Naliczanie rabatów odbywa się automatycznie po odbiciu karty lojalnościowej lub podarunkowej klienta. System zbiera i analizuje informacje o zachowaniach tych klientów, ich preferencjach i dokonywanych zakupach. Na tej podstawie tworzy dokładny profil klienta oraz dostosowuje do niego schematy promocji. Ponadto program zarządza przebiegiem realizacji programów lojalnościowych, jak również jest odpowiedzialny za ich monitorowanie.
Platforma umożliwia centralne zarządzanie programem lojalnościowym bez względu na liczbę punktów sprzedaży i ich lokalizację. Daje dostęp do wielu raportów (m.in. według lokalizacji, wieku, liczby operacji czy dat), które umożliwiają podejmowanie odpowiednich działań.
Centralne
zarządzanie
programami
Dodatkowe funkcjonalności
Centralny system lojalnościowy jest najlepszym narzędziem do budowania więzi z klientami. Powinien być on zintegrowany z systemem CRM oraz mechanizmami angażującymi uczestników (zbieranie punktów, promocje, e-kupony, kontrola zwrotów towarów).
Jeśli chcesz, żeby klient poczuł się prawdziwie związany z Twoim sklepem zaproponuj mu warunki, które są do niego w pełni dostosowane np.: aplikację mobilną, którą cechuje:
- prosta i wygodna rejestracja
- naliczanie punktów za każdą transakcję
- stały dostęp do konta z możliwością sprawdzania salda punktów
- pełna historia transakcji i e-paragony
- powiadomienia push o aktualnych promocjach
- wyświetlanie aktualności, personalizowane treści i komunikaty
