Systemy lojalnościowe

Odpowiednio zbudowany system lojalnościowy jest najlepszym narzędziem do budowania wierności klientów, a często także pozyskiwania nowych. 

Nasze rozwiązanie pozwala na tworzenie atrakcyjnych systemów dla klientów, które są wyposażone w mechanizmy angażowania oraz nagradzania. Wszystkie informacje o zarejestrowanych konsumentach są przechowywane w systemie. 

Automatyczne
naliczanie
rabatów

Naliczanie rabatów odbywa się automatycznie po odbiciu karty lojalnościowej lub podarunkowej klienta. System zbiera i analizuje informacje o zachowaniach tych klientów, ich preferencjach i dokonywanych zakupach. Na tej podstawie tworzy dokładny profil klienta oraz dostosowuje do niego schematy promocji. Ponadto program zarządza przebiegiem realizacji programów lojalnościowych, jak również jest odpowiedzialny za ich monitorowanie.  

Korzystanie z modułu odbywa się przez przeglądarkę internetową. Gwarantuje to bezproblemowy dostęp wszystkim pracownikom i kadrze zarządzającej do niezbędnych danych.

Dzięki zarządzaniu cenami w centrali, bieżące promocje są zawsze widoczne w systemie – po zeskanowaniu kodu kreskowego. 

Wykorzystanie
przeglądarki
internetowej​

Centralne
zarządzanie
programami​

Platforma umożliwia centralne zarządzanie programem lojalnościowym bez względu na liczbę punktów sprzedaży i ich lokalizację. Daje dostęp do wielu raportów (m.in. według lokalizacji, wieku, liczby operacji czy dat), które umożliwiają podejmowanie odpowiednich działań.  

Dodatkowe funkcjonalności

Centralny  system lojalnościowy  jest najlepszym narzędziem do budowania więzi z klientami. Powinien być on zintegrowany z systemem CRM oraz mechanizmami angażującymi uczestników (zbieranie punktów, promocje, e-kupony, kontrola zwrotów towarów).  

Jeśli chcesz, żeby klient poczuł się prawdziwie związany z Twoim sklepem zaproponuj mu warunki, które są do niego w pełni dostosowane np.:  aplikację mobilną, którą cechuje: