Szybka Sprzedaż
(POS Shop & Manager)

Intuicyjny panel  do obsługi przez ekrany dotykowe to bardzo ważna zaleta systemu POSitive Retail. Łatwość użytkowania oprogramowania przekłada się na szybką sprzedaż i obsługę klienta.

Możliwość pracy na otwartych rachunkach  pozwala personelowi na obsługę kilku klientów jednocześnie, bez konieczności zamykania poprzedniej transakcji. Świetne rozwiązanie, gdy klienci potrzebują dodatkowego czasu do namysłu, zmieniają zdanie już przy kasie, czy decydują się na dodanie czegoś do koszyka.

Oprogramowanie do obsługi sprzedaży POSitive Retail to także:

  • Możliwość obsługi systemu poprzez ekrany dotykowe

  •  Integracja z terminalami płatniczymi, czytnikami kodów kresowych, drukarkami fiskalnymi , licznikami wejść (bramki)

  • Obsługa jednocześnie kilku form płatności : karta płatnicza, gotówka, bon towarowy, karty podarunkowe

  • PayPO – integracja z płatnosciami odroczonymi

  • Możlwiość zawieszenie kilku rachunków „Klient w kolejce – oczekujący”

  • Wydruk paragonu z kodem kreskowym na drukarce fiskalnej

  • Automatyczne powiadomienie cross Selling przy dodaniu do koszyka zakupowego produktu objętego warunkiem specjalnym

  • Obsługa transakcji sprzedażowych, zwrotów, reklamacji, inwentaryzacji (częściowe, wg cechy, całościowe)

  • Widoczność stanów magazynowych w innych lokalach

  • Historia sprzedaży towarów, wg dnia – ilość, średnia cena sprzedaży, średnia cena zakupu, wg partii, wg dostawy

  • Ilościowe i wartościowe rozliczanie transakcji sklepowych w cenach zakupu (FIFO) i w cenach detalicznych

  • Wskaźniki sprzedaży: Aktualna ilość sprzedanych szt/ sprzedanych paragonów/średnia wartość paragonów

  • Obsługa Klienta: rejestracja danych, RODO, zgody marketingowe, dodanie lub weryfikacja w systemie lojalnościowym

  • Obsługa firm: dodawanie/edycja danych kontrahenta (GUS)

  • Obsługa salonów zagranicznych np: Litwa/ Ukraina/Czechy

  • Obsługa sklepów partnerskich/franczyz

  • Wsparcie mobilne (Shopping Assistant) do zarządzania etykietami produktowymi/cenówkami

  • Omnibus do zarządzania zadaniami przyjęcia, wydania, inwentaryzacji salonów. 

Wkrótce - 2024 r.

Kasy Samoobsługowe

Naszym priorytetem na rok 2024 jest dostarczenie nowoczesnych kas samoobsługowych, wykorzystujących najnowsze technologie. Intuicyjne menu, płatności bezgotówkowe oraz szybka obsługa procesu samoobsługi to cechy, które wkrótce staną się integralną częścią oferty POSitive Retail. Wraz z pełną gamą sprzętu, nasz nowy moduł "Kasy Samoobsługowe" zrewolucjonizuje sposób obsługi klienta, zapewniając jednocześnie pełne wsparcie sprzętowe.

obraz (1)

Obsługa RFID

W trakcie intensywnych prac integracyjnych nad aplikacją POSitiveRetail, wprowadzamy nową funkcjonalność związaną z technologią RFID. Integracja centralnych, magazynowych i lokalnych aplikacji umożliwi efektywne tagowanie produktów, co otworzy nowe możliwości optymalizacji procesów biznesowych. Naszym celem na 2024 rok jest przyśpieszenie operacji oraz skrócenie czasu obsługi zamówień dzięki zastosowaniu technologii RFID.