Zdobądź dofinasowanie na oprogramowanie, sprzęt i usługi IT

Od 6 września rusza nabór do konkursu organizowanego przez PARP –w obszarze cyfryzacji. Bony na cyfryzację przeznaczone są na wprowadzenie przez MŚP innowacji (nowego lub znacząco ulepszonego procesu wprowadzanego w przedsiębiorstwie lub dodatkowo produktu wprowadzanego na rynek) poprzez wykorzystanie technologii cyfrowych.

Minimalna wartość kosztów kwalifikowanych w ramach działania - 60 000 zł,
Maksymalna wartość kosztów kwalifikowanych w ramach działania – 300 000 zł.

Na co można przeznaczyć dofinansowanie?

Dofinansowanie może zostać przeznaczone m. in. na zakup usług programistycznych, oprogramowania czy też na zakup środków trwałych niezbędnych do opracowania, wprowadzenia lub wdrożenia rozwiązania cyfryzacyjnego w firmie.

Kto może się ubiegać?

Zgodnie z powyższym, przychylniej oceniane będą branże, które ucierpiały przez COVID w myśl ustawy z 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. 2020 poz. 374 z późn. zm.):

47.71.Z, – Sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach
47.72.Z, – Sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach
47.81.Z, – Sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach
47.82.Z, – Sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach
47.89.Z, – Sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach
55.10.Z, – Hotele i podobne obiekty zakwaterowania
56.10.A, – Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne
56.10.B, – Ruchome placówki gastronomiczne
56.21.Z, – Przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering) 56.29.Z, – Pozostała usługowa działalność gastronomiczna
56.30.Z, – Przygotowywanie i podawanie napojów
59.11.Z, – Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych 59.12.Z, – Działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi
59.13.Z, – Działalność związana z dystrybucją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych
59.14.Z, – Działalność związana z projekcją filmów
59.20.Z, – Działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych
74.20.Z, – Działalność fotograficzna
77.21.Z, – Wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego
77.39.Z. – Wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane
93.11.Z, – Działalność obiektów sportowych
93.29.Z – Pozostała działalność rozrywkowa i rekreacyjna

Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu z opiekunem handlowym

Jeśli nie masz dedykowanego opiekuna, możesz również skorzystać z naszego formularza kontaktowego na naszej stronie 😊

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Więcej do przeczytania

Wyzwania i szanse skutecznego ERP w logistyce 4.0

Skuteczne systemy ERP to podstawa funkcjonowania nowoczesnej firmy. Zastosowanie podejścia Logistyki 4.0, może spowodować przewagę w biznesie. Podejście to pozwala na szeroką wymianę danych między procesami, a także wykorzystywanie danych jeszcze efektywniej. Mocny wzrost rynku otwiera przed nami nowe drzwi, przez które wystarczy przejść.

Czytaj więcej >

Dyrektywa Omnibus – nowe wymogi zarządzania promocjami!

Dyrektywa Omnibus powstała wskutek unijnej inicjatywy Nowego Ładu Konsumenckiego z 2019 roku i wejdzie w życie 28 maja 2022 r. Do tego czasu, kraje członkowskie UE muszą się dostosować, w tym Polska. Celem dyrektywy Omnibus jest próba zapewnienia większej ochrony konsumentom, poprzez zmuszenie przedsiębiorców do prowadzenia przejrzystej i sprawiedliwej polityki cenowej w ramach rynku Unii Europejskiej.

Czytaj więcej >

Click & Collect w praktyce

Polski rynek e-commerce jeszcze nigdy nie rozwijał się tak dynamicznie. W trakcie pandemii do wirtualnych zakupów przekonało się wielu konsumentów, którzy coraz więcej swoich potrzeb realizują w sieci. Szybki rozwój sektora wspomaga wiele nowych rozwiązań i udogodnień, które mają połączyć tryb online z trybem offline. Odpowiedzią ma być coraz popularniejsza formuła zakupowa Click & Collect, która przynosi wiele korzyści obu stronom transakcji. Jak w praktyce wygląda to rozwiązanie i czy ma szanse na większy udział w rynku e-commerce?

Czytaj więcej >