Zdobądź dofinasowanie na oprogramowanie, sprzęt i usługi IT

Od 6 września rusza nabór do konkursu organizowanego przez PARP –w obszarze cyfryzacji. Bony na cyfryzację przeznaczone są na wprowadzenie przez MŚP innowacji (nowego lub znacząco ulepszonego procesu wprowadzanego w przedsiębiorstwie lub dodatkowo produktu wprowadzanego na rynek) poprzez wykorzystanie technologii cyfrowych.

Minimalna wartość kosztów kwalifikowanych w ramach działania - 60 000 zł,
Maksymalna wartość kosztów kwalifikowanych w ramach działania – 300 000 zł.

Na co można przeznaczyć dofinansowanie?

Dofinansowanie może zostać przeznaczone m. in. na zakup usług programistycznych, oprogramowania czy też na zakup środków trwałych niezbędnych do opracowania, wprowadzenia lub wdrożenia rozwiązania cyfryzacyjnego w firmie.

Kto może się ubiegać?

Zgodnie z powyższym, przychylniej oceniane będą branże, które ucierpiały przez COVID w myśl ustawy z 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. 2020 poz. 374 z późn. zm.):

47.71.Z, – Sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach
47.72.Z, – Sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach
47.81.Z, – Sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach
47.82.Z, – Sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach
47.89.Z, – Sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach
55.10.Z, – Hotele i podobne obiekty zakwaterowania
56.10.A, – Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne
56.10.B, – Ruchome placówki gastronomiczne
56.21.Z, – Przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering) 56.29.Z, – Pozostała usługowa działalność gastronomiczna
56.30.Z, – Przygotowywanie i podawanie napojów
59.11.Z, – Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych 59.12.Z, – Działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi
59.13.Z, – Działalność związana z dystrybucją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych
59.14.Z, – Działalność związana z projekcją filmów
59.20.Z, – Działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych
74.20.Z, – Działalność fotograficzna
77.21.Z, – Wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego
77.39.Z. – Wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane
93.11.Z, – Działalność obiektów sportowych
93.29.Z – Pozostała działalność rozrywkowa i rekreacyjna

Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu z opiekunem handlowym

Jeśli nie masz dedykowanego opiekuna, możesz również skorzystać z naszego formularza kontaktowego na naszej stronie 😊

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Więcej do przeczytania

Najważniejsze zmiany prawne w 2022 roku

Koniec roku zmusza zawsze do podsumowań i rokowań na przyszłość. Z pewnością po 12 miesiącach spędzonych w trudnym, pandemicznym kryzysie wszyscy życzyliby sobie lepszego, 2022 roku. Warto jednak zacząć od najważniejszych zmian w prawie, które przygotował ustawodawca zmagający się z koronakryzysem i rosnącą inflacją.

Czytaj więcej >

Trendy w aplikacjach lojalnościowych

Lojalność to w handlu detalicznym jedna z najważniejszych cech konsumenckich, jaką sprzedawcy starają się wykształcić u swoich klientów. Stała i oparta na wzajemnych korzyściach relacja jest nie tylko źródłem stabilnego zysku, ale przede wszystkim satysfakcji, która pomaga wygrywać z konkurencją. Jak za pomocą aplikacji zbudować rzeszę wiernych klientów? Jakie trendy dominują dziś w wirtualnych systemach lojalnościowych?

Czytaj więcej >
Portale B2B a B2C

Portale B2B a B2C – optymalizacja komunikacji z partnerami

Rynek handlu elektronicznego to najszybciej rozwijająca się obecnie branża gospodarcza. Trwająca wciąż pandemia spotęgowała dodatkowo tempo wzrostu, które wydaje się nie być dla rynku żadnym problemem. Aktualne badania pokazują, że aż 80% Polaków korzysta aktywnie z Internetu, a 66% z nich robi zakupy w Internecie. Tak szybki rozwój handlu detalicznego dał również impuls do rozwoju sektora biznesowego, który dzięki lepszej komunikacji wykorzystującej portale B2B do wymiany handlowej – jest w stanie nadążyć za rosnącym detalicznym obrotem towarów.

Czytaj więcej >