Zdobądź dofinasowanie na oprogramowanie, sprzęt i usługi IT

Od 6 września rusza nabór do konkursu organizowanego przez PARP –w obszarze cyfryzacji. Bony na cyfryzację przeznaczone są na wprowadzenie przez MŚP innowacji (nowego lub znacząco ulepszonego procesu wprowadzanego w przedsiębiorstwie lub dodatkowo produktu wprowadzanego na rynek) poprzez wykorzystanie technologii cyfrowych.

Minimalna wartość kosztów kwalifikowanych w ramach działania - 60 000 zł,
Maksymalna wartość kosztów kwalifikowanych w ramach działania – 300 000 zł.

Na co można przeznaczyć dofinansowanie?

Dofinansowanie może zostać przeznaczone m. in. na zakup usług programistycznych, oprogramowania czy też na zakup środków trwałych niezbędnych do opracowania, wprowadzenia lub wdrożenia rozwiązania cyfryzacyjnego w firmie.

Kto może się ubiegać?

Zgodnie z powyższym, przychylniej oceniane będą branże, które ucierpiały przez COVID w myśl ustawy z 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. 2020 poz. 374 z późn. zm.):

47.71.Z, – Sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach
47.72.Z, – Sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach
47.81.Z, – Sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach
47.82.Z, – Sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach
47.89.Z, – Sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach
55.10.Z, – Hotele i podobne obiekty zakwaterowania
56.10.A, – Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne
56.10.B, – Ruchome placówki gastronomiczne
56.21.Z, – Przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering) 56.29.Z, – Pozostała usługowa działalność gastronomiczna
56.30.Z, – Przygotowywanie i podawanie napojów
59.11.Z, – Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych 59.12.Z, – Działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi
59.13.Z, – Działalność związana z dystrybucją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych
59.14.Z, – Działalność związana z projekcją filmów
59.20.Z, – Działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych
74.20.Z, – Działalność fotograficzna
77.21.Z, – Wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego
77.39.Z. – Wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane
93.11.Z, – Działalność obiektów sportowych
93.29.Z – Pozostała działalność rozrywkowa i rekreacyjna

Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu z opiekunem handlowym

Jeśli nie masz dedykowanego opiekuna, możesz również skorzystać z naszego formularza kontaktowego na naszej stronie 😊

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Więcej do przeczytania

E-faktura stanie się codziennością

E-faktura od 2022 roku dobrowolna, od 2023 roku obligatoryjna!

Podatek VAT to główna składowa budżetu państwa. W ubiegłym roku dochody do narodowej kasy przekroczyły 420 mld zł, a sam wpływ z tytułu podatku od towarów i usług wyniósł ponad 180 mld. Dlatego też rząd coraz mocniej stara się uszczelnić cały system wprowadzając takie narzędzia, jak JPK, split payment czy tworząc białą listę płatników. Najnowszą propozycją resortu finansów jest system elektronicznych faktur, który zacznie funkcjonować już od października.

Czytaj więcej >
optymalizacja procesów magazynowych

System WMS czyli skuteczna optymalizacja procesów magazynowych

System WMS to program do zarządzania ruchem produktów w magazynach, wykorzystywany w szeroko rozumianej logistyce. Szczególnym zadaniem realizowanym w ramach systemów WMS jest bezbłędna lokalizacja towarów oraz kontrola przebiegu obrotu magazynowego. Za pomocą systemu WMS możliwa jest kontrola ilościowa i asortymentowa przyjmowanego do magazynu towaru, np. pod kątem zgodności dostawy z dokonanym wcześniej zamówieniem.

Czytaj więcej >

Jak obecna sytuacja na rynku wpłynęła na systemy lojalnościowe?

Trwająca wciąż pandemia koronawirusa poza kryzysem gospodarki wymusiła wprowadzenie szeregu rozwiązań, które pomogły przetrwać wielu firmom. Dzięki nowym działaniom udaje się nie tylko zachować stabilność finansową, ale także podtrzymać kluczową w tym okresie – relację z klientem. Jak dziś optymalizować swoje systemy lojalnościowe i łączyć sprzedaż wirtualną ze sprzedażą stacjonarną?

Czytaj więcej >