Zdobądź dofinasowanie na oprogramowanie, sprzęt i usługi IT

Od 6 września rusza nabór do konkursu organizowanego przez PARP –w obszarze cyfryzacji. Bony na cyfryzację przeznaczone są na wprowadzenie przez MŚP innowacji (nowego lub znacząco ulepszonego procesu wprowadzanego w przedsiębiorstwie lub dodatkowo produktu wprowadzanego na rynek) poprzez wykorzystanie technologii cyfrowych.

Minimalna wartość kosztów kwalifikowanych w ramach działania - 60 000 zł,
Maksymalna wartość kosztów kwalifikowanych w ramach działania – 300 000 zł.

Na co można przeznaczyć dofinansowanie?

Dofinansowanie może zostać przeznaczone m. in. na zakup usług programistycznych, oprogramowania czy też na zakup środków trwałych niezbędnych do opracowania, wprowadzenia lub wdrożenia rozwiązania cyfryzacyjnego w firmie.

Kto może się ubiegać?

Zgodnie z powyższym, przychylniej oceniane będą branże, które ucierpiały przez COVID w myśl ustawy z 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. 2020 poz. 374 z późn. zm.):

47.71.Z, – Sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach
47.72.Z, – Sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach
47.81.Z, – Sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach
47.82.Z, – Sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach
47.89.Z, – Sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach
55.10.Z, – Hotele i podobne obiekty zakwaterowania
56.10.A, – Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne
56.10.B, – Ruchome placówki gastronomiczne
56.21.Z, – Przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering) 56.29.Z, – Pozostała usługowa działalność gastronomiczna
56.30.Z, – Przygotowywanie i podawanie napojów
59.11.Z, – Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych 59.12.Z, – Działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi
59.13.Z, – Działalność związana z dystrybucją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych
59.14.Z, – Działalność związana z projekcją filmów
59.20.Z, – Działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych
74.20.Z, – Działalność fotograficzna
77.21.Z, – Wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego
77.39.Z. – Wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane
93.11.Z, – Działalność obiektów sportowych
93.29.Z – Pozostała działalność rozrywkowa i rekreacyjna

Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu z opiekunem handlowym

Jeśli nie masz dedykowanego opiekuna, możesz również skorzystać z naszego formularza kontaktowego na naszej stronie 😊

Facebook
Twitter
LinkedIn

Więcej do przeczytania

PIM – Product Information Management – 10 najczęstszych pytań!

RFID (Radio-Frequency Identification) to technologia automatycznej identyfikacji i śledzenia przedmiotów za pomocą fal radiowych. W skrócie, systemy RFID umożliwiają bezprzewodowe odczytywanie danych przechowywanych na tagach RFID, które są przyczepione do różnych przedmiotów lub wbudowane w nie. Tagi RFID zawierają unikalny identyfikator, który może być odczytany przez czytnik RFID za pomocą fal radiowych.

Czytaj więcej >

Jak wdrożenie w sklepie RFID może zwiększyć sprzedaż?

RFID (Radio-Frequency Identification) to technologia automatycznej identyfikacji i śledzenia przedmiotów za pomocą fal radiowych. W skrócie, systemy RFID umożliwiają bezprzewodowe odczytywanie danych przechowywanych na tagach RFID, które są przyczepione do różnych przedmiotów lub wbudowane w nie. Tagi RFID zawierają unikalny identyfikator, który może być odczytany przez czytnik RFID za pomocą fal radiowych.

Czytaj więcej >